Hoi Mijn naam is Michel,43 Jaar en woon in Geleen, zuid limburg, Ik heb een Suzuki LTZ 400 met kenteken, heb met nog een stel vrienden een quadclubje, we maken toertochten in de regio, ca 1 x p/6 wkn en gaan ook naar georganiseerde toertochten, Ciney B, Peellandrit Brabant, Meerdaagse tochten in Frankrijk etc, etc, Ik meld me aan bij dit Forum omdat contact in deze hobby / sport belangrijk is om tot nieuwe locaties te komen. Ik vrees dat het rijden in de natuur zwaarder gestraft gaat worden en in de toekomst onmogelijk is.
Als groep hebben we veel respect voor medeweggebruikers, zo geven we de mensen de kans om hun hondje aan te lijnen of aan de kant te gaan, passeren doen we dan met bv 25 km/u, en bij ruiters zetten we hem even aan de kant met de motor af, voor de rest geven we wel flink gas, Het is geven en nemen op veldwegen en bospaden.
we zijn ook te zien op http://www.quadvrienden.petersgeleen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
even voorstellen Quadgroep zuid Limburg
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: even voorstellen Quadgroep zuid Limburg
Hallo en heel erg welkom
Wat super leuk dat jullie een club hebben!
Ik woon ook in zuid limburg en zou het ontzettend leuk vinden om bijv. eens samen een Heuveland tour te maken.
Ik rij zelf ook een LTZ.
Laat maar horen als het jullie/jou wat lijkt!
Groetjes Kevin..
PS: Mooie site! Vooral die witte LTZ met dat bumpertje er naast
Wat super leuk dat jullie een club hebben!
Ik woon ook in zuid limburg en zou het ontzettend leuk vinden om bijv. eens samen een Heuveland tour te maken.
Ik rij zelf ook een LTZ.
Laat maar horen als het jullie/jou wat lijkt!
Groetjes Kevin..
PS: Mooie site! Vooral die witte LTZ met dat bumpertje er naast
Never drive faster then your guardian angel can fly...
-
- Quadracer
- Contacteer:
welkom
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Welkom! Ben ook vant zonnige zuide en zouw ook graag eens mee gaan rijde.
HONDA the dream of power