vering voor blaster
-
- Quadrunner
- Contacteer:
vering voor blaster
ik zoek waarschijnlijk binnekort andere veren te steken op men blaster,want gisteren gaan rijden en elke keer slaagt men kader tot tegen de grond,ik ga dus wachten met de koppeling en voor de veren gaan aangezien dit toch iets belangrijker is.
Nu heb ik op Ralph zen site Works veren gezien voor een 390 euro,maar als je dit vergelijkt met reiger ofzo is er wel een groot prijsverschil,dus ik vraag me af of deze veren goed zijn voor competitie gebruik?en zijn ze regelbaar?
Nu heb ik op Ralph zen site Works veren gezien voor een 390 euro,maar als je dit vergelijkt met reiger ofzo is er wel een groot prijsverschil,dus ik vraag me af of deze veren goed zijn voor competitie gebruik?en zijn ze regelbaar?
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
De Works veren die Hans toen gehad heeft waren wel relaxed voor rondritjes maar te zacht voor competitie.
Als je echt van plan bent er intensief mee te gaan crossen dan zou ik doorsparen voor bijv Reiger, of 2dehands kopen.
Als je echt van plan bent er intensief mee te gaan crossen dan zou ik doorsparen voor bijv Reiger, of 2dehands kopen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Zou ik wel doen ja.
Patje en ik hebben pas Reiger gekocht en zijn er tot nog toe erg tevreden over.
Patje heeft ze 2de hands en maar 350 euro betaald, dus daar ligt eventueel ook nog een optie voor je, als je wat rondkijkt naar 2de hands spullen.
Bovendien zijn er veel mensen die overstappen van Blaster naar iets zwaarders, waarbij de veren vaak los verkocht worden.
Patje en ik hebben pas Reiger gekocht en zijn er tot nog toe erg tevreden over.
Patje heeft ze 2de hands en maar 350 euro betaald, dus daar ligt eventueel ook nog een optie voor je, als je wat rondkijkt naar 2de hands spullen.
Bovendien zijn er veel mensen die overstappen van Blaster naar iets zwaarders, waarbij de veren vaak los verkocht worden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer: