gisteren lekker gereden in de modder enzo en vandaag gewoon net als normaal afgespoten, niets vreemd gedaan, nu wil ie niet meer starten mijn warrior, je hoort alleen tikketikketikketik enzo... alsof ie ergens kortsluiting maakt, gewoon nattigheid denk ik, zal ie het morgen gewoon weer doen als ie droog is ofzo ? of is het wat anders, accupolen zijn alweer droog, zaten beetje spatjes op meer niet, en de kabeltjes achterin zie ik ook niets vreemds.....
Dat krijg je meestal als de accu niet genoeg levert om de startmotor te laten draaien.
Kan komen doordat je batterij wat leeg is OF doordat hij slecht contact maakt.
Probeer je accu eens los te koppelen, evt roest weghalen op de contactpunten (anders eens met een staalborstel eroverheen) en dan weer goed aansluiten.
Denk dat er gewoon vocht tussenzit.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
er zit een nieuwe accu in, hij deed t perfect alleen na het schoonmaken deed ie dit, denk dat er dan idd vocht tussen zit, ik ga het wel los halen en dan kijk ik wel, de accu is ook vol als ik hem aansluit op de lader dus...
draait je startmotor nog dan
als dit nog draait moet je je bougiekop er eens afhalen en proberen mooi droog te maken want zou wel eens kunnen dat je vonk van je bougiekop overslaat op de cylinderwand
sjarty schreef:draait je startmotor nog dan
als dit nog draait moet je je bougiekop er eens afhalen en proberen mooi droog te maken want zou wel eens kunnen dat je vonk van je bougiekop overslaat op de cylinderwand
Hij hoort hem alleen klikken dus de motor draait niet.
Het zit hem in de bedrading, aansluitpunten of het relais.
Heb dit ook gehad bij mn LT230 na het schoonmaken.
Contacten op de accu schoongemaakt en klaar was kees.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Onder je zadel ahteraan zit de zekering met nog wat bedrading daar moet ook geen vocht komen. Maar als ik dit voorhad waren het meestal mijn accupolen die los trilden echt irritant
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"