Ik heb een ltr van 2007 en heb net een stuurstang geplaatst van +75cm en ik heb een flexx stuur. maar nu is de voorste remleiding te kort. Mag je deze verlengen door er een stuk tussen te laten persen of is dat niet verstandig?
of is er een andere manier hoe je deze kan verlengen zonder dat je volledig nieuwe leidingen moet leggen?
remleiding verlengen?
remleiding verlengen?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Re: remleiding verlengen?
Er zijn merken waar je de remleiding kunt verlengen, maar dan moet je wel die remleiding hebben dan kun je vanaf eind / begin stuk verlengen na hoeveel je nodig hebt, met een schroefdraad bevestiging. Venhill is even wat me zo snel invalt.
Een stuk er tussen te persen is risico factor het moet goed gedaan worden.
Zelf zouw ik het niet doen, remmen zijn me te belangrijk.
Een stuk er tussen te persen is risico factor het moet goed gedaan worden.
Zelf zouw ik het niet doen, remmen zijn me te belangrijk.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Ik zou het zelf niet doen, maar door de man die alle hydrauliek doet op de zaak, maar ik zit met het blokje aan de onderkant dat ga ik volgens mij nergens vinden om dat uit te sluiten of te vervangen.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
die T splitsing ?? die kun je los verkreigen waar je de nieuwen remleiding op kunt schroeven. HEL weet ik zeker dat ze los heeft.
Ze zijn niet bepaalt goedkoop, dacht wat van 50 euro of 60 euro, maar dat moet je maar eens precies navragen.
Je zult ook wel van anderen merken krijgen, maar dezen wist ik toevallig.
Vraag heb jij dan nog je orginelen remleidingen ??
Trouwens denk dat je met stuurstang van +75 (CM) MM bedoelt he, of totaale lengte van 75 CM
Ze zijn niet bepaalt goedkoop, dacht wat van 50 euro of 60 euro, maar dat moet je maar eens precies navragen.
Je zult ook wel van anderen merken krijgen, maar dezen wist ik toevallig.
Vraag heb jij dan nog je orginelen remleidingen ??
Trouwens denk dat je met stuurstang van +75 (CM) MM bedoelt he, of totaale lengte van 75 CM
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

ik heb nog de volledige originele leidingen en het is een +75mm stuurstang.
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
ik zou gewoon stalen remleidingen kopen die lang genoeg zijn.
Zo duur zijn ze niet, en da's het veiligste, veel veiliger als je met je ori remleidingen gaat 'knoeien'.
Zo duur zijn ze niet, en da's het veiligste, veel veiliger als je met je ori remleidingen gaat 'knoeien'.
Yamaha YFZ480Build in progress
vandaag het probleem opgelost. Ik heb de standaard remleiding vervangen door één van een auto, deze passen op de originele stalen aansluiting. Dus je kan gewoon de bovenste wisselen en klaar. Werkt perfect en heeft me maar 20€ gekost.
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider