achterass richten?
achterass richten?
Ik ben vandaag gaan crosse met een maat in het bos en op een knippen pad heb ik met mijn rechter achterwiel een boompje gepakt. Vloog gewoon een rondje door de lucht met de quad en kwam mooi recht neer (heb een beschermengel) nu is mijn ass flink krom. Velg en wielnaaf zag er onbeschadigd uit. Nu heeft een vriend van me naar een kennis gebeld wat zelf harleys bouwt en die wilde de ass wel proberen te richten. Ik geloof best dat hij de ass weer recht krijgt maar zouw hij dan nog stevig zijn of kan ik beter een andere ass halen. zoja welke ass en waar, liefst een 2de handsje natuurlijk.
HONDA the dream of power
-
muayboran1
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Re: achterass richten?
Heb juist hetzelfde meegemaakt.
360 graden rondgedraaid, heb mij toen goed moeten vastklampen aan mijn stuur,heel beangstigend moet ik zeggen.
Heb mij maar direct een nieuwe as gekocht meteen wat breder ook.
Grtz
360 graden rondgedraaid, heb mij toen goed moeten vastklampen aan mijn stuur,heel beangstigend moet ik zeggen.
Heb mij maar direct een nieuwe as gekocht meteen wat breder ook.
Grtz
Voor welke ass heb jij gekozen, heb eens rond gekeken en volgensmij ben ik het beste af met een RPM. Maar kijk eerst voor een 2de hands
HONDA the dream of power
-
muayboran1
- Easy Quadrider

- Contacteer:
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... Z-450.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze heb ik gekocht toen, niet geschikt om mee te springen, ideaal als je enkel onroad rijdt zoals ik.
Grtz
Deze heb ik gekocht toen, niet geschikt om mee te springen, ideaal als je enkel onroad rijdt zoals ik.
Grtz
-
muayboran1
- Easy Quadrider

- Contacteer:
http://www.ebay.com/itm/250506725213?it ... 5d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze misschien iets voor u?
Grtz
Deze misschien iets voor u?
Grtz
Als je er een koopt, zou ik ineens voor een goede gaan. Als je een Durablue, RPM ofzo neemt, heb je levenslange garantie.
Ze kosten wel meer om aan te kopen, maar als je dan nog zo eens iets voorkrijgt, krijg je een nieuwe, en ze zijn veel steviger dan zo'n gewone as.
Ze kosten wel meer om aan te kopen, maar als je dan nog zo eens iets voorkrijgt, krijg je een nieuwe, en ze zijn veel steviger dan zo'n gewone as.
Yamaha YFZ480Build in progress
Dat sowieso. Als je kijkt bij G force voor 260 staat er duidelijk bij geen garantie niet voor cross alleen normaal gebruik. Hmm 
HONDA the dream of power
-
tjobbie
- Quadverslaafde

levenslang my ass!-Laurens- schreef:Als je er een koopt, zou ik ineens voor een goede gaan. Als je een Durablue, RPM ofzo neemt, heb je levenslange garantie.
, dat zeggen ze ja, maar zodra je er problemen mee hebt trekken ze de handen er vanaf.en als je garantie krijgt zul je alsnog de as eerst naar de fabrikant moeten sturen(dus America waarschijnlijk)
wat dik geld kost om de as "gratis" te laten richtten.
Laatst gewijzigd door tjobbie op ma 16 apr, 2012 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
cilinderhead
- Quad Master

Durablue gaat ook nog wel eens krom, pak dan een RPM...
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team