Ik ga ook quadrijden, het is de laatste dag dat ik nog door het natuurgebied mag rijden.
Vanaf 1 mei is het broedseizoen en mag het niet meer tot September..
Can am Renegade 500 2015
26" Maxxis Ceros op Machined Moose velgen
27" Maxxis Zilla op Stock Rims
BRP Radiator Relocator
ik ga waarschijnlijk even mn vader meehelpen thuis, bij een motorcrosswedstrijd kijken en zelf even de baan op het maisland verdel los trekken met de quad
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Met de quad na het werk. Vervolgens de hele dag ploegen en met de quad na huis. Dan misschien nog wat toeren. Vandaag nog paar uur gecrosst dus morgen wel wat spierpijn verwacht ik.
JJJ schreef:Met de quad na het werk. Vervolgens de hele dag ploegen en met de quad na huis. Dan misschien nog wat toeren. Vandaag nog paar uur gecrosst dus morgen wel wat spierpijn verwacht ik.
nu al ploegen wij kunnen nog niet eens het maïsland op met de trekker, veel te nat, anders zou ik morgen wel wat anders te doen hebben
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
JJJ schreef:Met de quad na het werk. Vervolgens de hele dag ploegen en met de quad na huis. Dan misschien nog wat toeren. Vandaag nog paar uur gecrosst dus morgen wel wat spierpijn verwacht ik.
nu al ploegen wij kunnen nog niet eens het maïsland op met de trekker, veel te nat, anders zou ik morgen wel wat anders te doen hebben
Heb 2 weken geleden ook geploegd. Voornamelijk voor de aardappels. Morgen voor Van Bakel (melkveehouder in Vredepeel) wat percelen ruilmaïs. Iedere dag als ik op school zit belt de baas hoelaat ik er ben. Is hartstikke druk. Asperges steken, sorteren en folie oprollen. Aardappels poten en aanaarden. Ploegen en culteren.
Ik kan morgen wel even groenbemedter onderwerken (en de sporen van het crossen vlakmaken) maar meer niet ploegen gaat nog wel een weekje duren hier. Helaas moet ik het morgen met een iets kleinere en oudere trekker doen, mn pa heeft de andere in gebruik .
ps van bakel is die met 1000 koeien toch? Als je daar moet ploegen ben je wel even bezig
mischien kunnen we morgen allemaal even foto's posten wat we gedaan hebben