FF voorstellen.

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Scandinavie
Toeschouwer
Toeschouwer

FF voorstellen.

Bericht door Scandinavie »

[img]Ik ben Maarten, heb voor niet te veel een chinese quad gekocht zonder Nederlands kenteken, maar wel met Duitse papieren.
Op de Duitse papieren staat bij merk gewoon een streep? En bij type staat YH 260. Naaar wat onderzoek op het net ben ik er achter gekomen dat het merk Beyond is.
Ik heb geprobeerd om een foto toe tevoegen maar het lukt me niet te uploaden??
Mijn doel is deze op te knappen, en in de vakantie mee te nemen naar Scandinavie.
De bedoeling is om hem op kenteken te krijgen, en over bospaadjes te rijden, in de natuurparken, en in het wild te kamperen.
De staat van de quad is redelijk behalve de accu, en de cardan as.
Nu is een nieuwe accu niet zo een probleem, hoewel ik wel twijvel wat voor accu ik zou nemen, een AMG 45 aH accu, of een standaard batterij(zit nu zo een kleine zeg maar scooter batterij in).
De cardan as maak ik me meer zorgen om, deze zit op de uitgaande as van de versnellingsbak/keerkoppeling en gaat naar de achter as. deze vertoont zeer veel spelling op kruis koppeling en op de spiebanen van de keerkoppeling.
Ik ga me de komende weken mee bezig houden, en advies en eventuele ervaringen met de Beyond yh 260 is van harte welkom.
Ik hou jullie op de hoogte![/img]
Plaats reactie