hangt er van af wat je wilt sommige hangen hun GPS direct op de batterij van de quad handig als je tijdens een rit even je quad stil legt om wat met andere rijders te praten of te overleggen hoe of waar je wilt rijden zo blijft je GPS altijd aan. nadeel je moet hem altijd zelf uit en aan zetten
je kunt hem ook direct achter je contact aansluiten even meten waar je + en - hebt en daar af tappen

voordeel is GPS gaat altijd uit als je quad stil legt hij vraagt wel of hij op zijn interne batterij verder moet gaan maar meestal vergeet je ja te antwoorden en 20sec later is hij toch uit wat weer een nadeel is als je tijdens een rit even stopt
nadeel is ook als je gewoon je quad even moet verplaatsen springt steeds je GPS aan zodra je uw contact opzet
zelf heb ik hem achter mijn contact staan en erger mij regelmatig dat hij uitspringt als je de quad stil legt denk er niet altijd tijdig aan om tegen hem te zeggen op zijn interne batterij verder te gaan en ook lastig als je quad gewoon even verplaatst dat je GPS mee aan springt
maar denk dat als ik hem direct op quad batterij aansluit ik ook wel nadelen vind