aansluiten garmin gps

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
dargos
Easy Quadrider
Easy Quadrider

aansluiten garmin gps

Bericht door dargos »

hallo,

ik heb me vandaag een Zumo 220 gekocht. hierbij zitten ook de aansluiting met draaden voor de voeding.

kan iemand me vertellen waar ik dit kan aansluiten op een YFZ450?

zonder de boel op te blazen natuurlijk :)
Yamaha YFZ-450 2007 (Verkocht)
Yamaha Raptor 700R SE 2008 (Nu)
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: aansluiten garmin gps

Bericht door yamahakoppel »

hangt er van af wat je wilt sommige hangen hun GPS direct op de batterij van de quad handig als je tijdens een rit even je quad stil legt om wat met andere rijders te praten of te overleggen hoe of waar je wilt rijden zo blijft je GPS altijd aan. nadeel je moet hem altijd zelf uit en aan zetten

je kunt hem ook direct achter je contact aansluiten even meten waar je + en - hebt en daar af tappen :) voordeel is GPS gaat altijd uit als je quad stil legt hij vraagt wel of hij op zijn interne batterij verder moet gaan maar meestal vergeet je ja te antwoorden en 20sec later is hij toch uit wat weer een nadeel is als je tijdens een rit even stopt :chagarijn:
nadeel is ook als je gewoon je quad even moet verplaatsen springt steeds je GPS aan zodra je uw contact opzet

zelf heb ik hem achter mijn contact staan en erger mij regelmatig dat hij uitspringt als je de quad stil legt denk er niet altijd tijdig aan om tegen hem te zeggen op zijn interne batterij verder te gaan en ook lastig als je quad gewoon even verplaatst dat je GPS mee aan springt

maar denk dat als ik hem direct op quad batterij aansluit ik ook wel nadelen vind :roll:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider

Bericht door xScorxPiusx »

Het ligt er denk ik bij hem er gewoon aan, al ga je heelvaak in bekende omgeving rondrijden zou ik em om je accu doen en als je vaak lange ritten doet op je contact :)

Ik zelf vind dat je hem zelf aan en uit doet wel handiger, aan wanneer je hem aan wil en uit wanneer je hem uit wilt.
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
Door
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Door »

ik heb sinds kort een raptor 700, en ga er gewoon een 12v sigarettenaansteker inbouwen, met een schakelaar en zekering ertussen ...
Plaats reactie