ltz400 slingert
ltz400 slingert
Ik heb vandaag mijn red labels met Spears op mijn quad gezet. En de banden zijn gebalanceeert.
Maar nu ben ik gaan rijden en als ik mijn stuur maar.net aanraak schiet ik van links naar rechts over de baan.
De quad zelf is verlaagd met blokken en veren en het spoor is al afgesteld. Weten jullie wat het is? Foto,s volgen.
Maar nu ben ik gaan rijden en als ik mijn stuur maar.net aanraak schiet ik van links naar rechts over de baan.
De quad zelf is verlaagd met blokken en veren en het spoor is al afgesteld. Weten jullie wat het is? Foto,s volgen.
-
erikalbring
- Quad Master

Re: ltz400 slingert
achterkant hoger als de voorkant
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
- yamahakoppel
- Quad GOD

gelijk ik al gezegt heb op de chat zorgen dat hij vanvoor hoger staat dan achter bekijk dit van het laagst punt vanvoor bij de meeste quads is dit juist achter de A-armen en juist voor de achterbrug
kijk ook even recht boven uw voorste wiel hoe uw 2 scharnierpunten staan. het bovenste moet iets meer naar de achterwielen staan dan het onderste

kijk ook even recht boven uw voorste wiel hoe uw 2 scharnierpunten staan. het bovenste moet iets meer naar de achterwielen staan dan het onderste

Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ik heb gekeken maar naar mijn mening staat hij achter lager .
Ik zal morgen de foto's erop zetten zodat jullie kunnen oordelen.
Ik zal morgen de foto's erop zetten zodat jullie kunnen oordelen.
volgens mij is het zowiezo heel erg wennen als je van hoog naar laag gaat en dan ook nog naar weg banden is wel alles in een keer
maar zo als al zo vaak is gezegd de sporing dacht zelf ook dat ik het goed had staan maar als je dan gaat rijden
uithuilen en op nieuw beginnen ben er achter dat tijdens het rijden toch ander staat
maar zo als al zo vaak is gezegd de sporing dacht zelf ook dat ik het goed had staan maar als je dan gaat rijden
De sporing heb ik door het bedrijf af laten stellen waar ik de quad gekocht hebt.
Daar heb ik hem ook laten verlagen.
Dus alles is daar geregeld.
Maar ik ga morgen foto´s erop zetten en dan kunnen jullie zien of alles goed staat of dat er iets verbeterd moet worden.
Daar heb ik hem ook laten verlagen.
Dus alles is daar geregeld.
Maar ik ga morgen foto´s erop zetten en dan kunnen jullie zien of alles goed staat of dat er iets verbeterd moet worden.
- yamahakoppel
- Quad GOD

zwijg mij van quad garage's en verlagen en spoor regelen
de meeste gooien de KW spiralen erop of de verlagings blokjes en klaar, paar jaar geleden wisten sommige hier nog niet eens dat je spoor moest regelen
hier een heel mooi voorbeeld van een quad met slecht afgestelde wielen
ergste vanal is dat de A-armen volledig afstelbaar zijn en als je die gast dan mailt met te zeggen dat zijn wielen krom en scheef staan krijg je een mail terug dat het een probleem is voor volgende eigenaar

heeft te koop gestaan op kapaza
wie koopt nu zo iets
deze stond ook zo te koop ik denk zelfs dat het de zelfde quad is maar andere eigenaar

heb hem ook gemaild gehad met de mededeling dat zijn wielen krom staan en dat hij maar eens op quadforum moet kijken voor de juiste afstelling
hier een heel mooi voorbeeld van een quad met slecht afgestelde wielen
ergste vanal is dat de A-armen volledig afstelbaar zijn en als je die gast dan mailt met te zeggen dat zijn wielen krom en scheef staan krijg je een mail terug dat het een probleem is voor volgende eigenaar

heeft te koop gestaan op kapaza
deze stond ook zo te koop ik denk zelfs dat het de zelfde quad is maar andere eigenaar

heb hem ook gemaild gehad met de mededeling dat zijn wielen krom staan en dat hij maar eens op quadforum moet kijken voor de juiste afstelling
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op za 28 jul, 2012 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
Alles is bij mij netjes afgesteld. Ook het spoor.
-
erikalbring
- Quad Master

da's wel een extreem gevalletje, wat was de reden van de verkoop? quad rijd niet goed genoeg/zoek te veel spoor op de straat? 
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
hoe weet je dat zo zeker dat het goed staat ?????davidg40 schreef:Alles is bij mij netjes afgesteld. Ook het spoor.
Het spoor stond ook al goed toen ik met mijn noppenbandjes rondreed
- yamahakoppel
- Quad GOD

kont zakken zie ik zo al
meet eens de grondspeling van uw kader aan de voet steunen en vanvoor juist achter de A-armen, voor moet eerder iets hoger staan
uw voorste banden zijn kleiner dan uw noppenbanden dus ligt hij lager je moet mij niet geloven maar leg uw voorste noppenbanden eens terug op en ga dan rijden
meet eens de grondspeling van uw kader aan de voet steunen en vanvoor juist achter de A-armen, voor moet eerder iets hoger staan
uw voorste banden zijn kleiner dan uw noppenbanden dus ligt hij lager je moet mij niet geloven maar leg uw voorste noppenbanden eens terug op en ga dan rijden
Groetjes Kris
Daar heb je gelijk in kris.
Als ik mijn noppenbanden eronder zou zetten zou hij weer goed rijden.
Dus dat betekent inderdaad dat hij moet zakken.
Die goeie ouwe kris heeft weer gelijk
top man 
Bedankt
Als ik mijn noppenbanden eronder zou zetten zou hij weer goed rijden.
Dus dat betekent inderdaad dat hij moet zakken.
Die goeie ouwe kris heeft weer gelijk
Bedankt
- yamahakoppel
- Quad GOD

allé waarom komt dat antwoordt mij nu zo over van, zal hem maar gelijk geven want blijft maar zagen
zal aan mij liggen zeker
daarom zijn we hier ook op forum om elkaarte helpen
zal aan mij liggen zeker
daarom zijn we hier ook op forum om elkaarte helpen
Groetjes Kris