Deze is al van een paar jaar terug gok ik, dus het zal heel moeilijk zijn om deze nog te vinden.
Ik had ook een vette gezien voor de Banshee maar die zijn ook van enkele jaren terug en ik vind ze nergens
ik weet dat quadshop in alken dat doet? maar dan moet hun logo ofzo er ook op
ben daar ook al eens gaan horen, en zijn ook best wel prijzig. maar plakken ze dan ook wel zelf op de kappen
Zij laten die maken bij Grip Gear, zitten op het industrieterein in Overpelt als ik me niet vergis
Als je rechtstreeks naar hun gaat moet het Quadshop-logo er niet op.
zati heeft die ook rechtstreeks laten maken in overpelt
ik heb mijne zadel overtrek van de warrior bij quadshop laten doen zonder hun logo was het 20€ meer maar als ik verlof moet pakken of paar uur afwezig zijn op mijn werk en naar overpelt moet rijden en terug dan koste mij dat meer dus op een zaterdag binnen gegooid en een week later had ik hem terug naar wens met logo's geborduurt en betere kwaliteit dan als je ergens een lap leer of skai gaat halen en zelf overtrekt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Inderdaad, die zadelovertrekken zijn wel altijd netjes afgewerkt! Ik heb mijn zadel opnieuw laten opvullen en laten overtrekken met nieuw leer bij een kerel die autointerieur maakt/herstelt, en ben hier ook heel tevreden over! Kostte minder dan zo'n overtrek, maar wel niet zo'n grip.