Raptor vonkt niet na lege tank

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 25 apr, 2012 23:34
Locatie: Enschede

Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door giofonix »

Hallo,

Mijn vriendin heeft laats mijn Rappie 350 meegenomen. Maar was vergeten te tanken. Nu is de quad stil gelopen doordat er dus geen benzine meer in de tank zat. Echter na het volgooien van de tank start de quad niet meer. Nu hebben we de bougie al tegen de cilinder aan gehouden, echter vonkt hij niet meer. Aangezien ik geen andere bougie had, even getest met een auto bougie. Echter deze vonkte ook niet. Wie o wie kan mij hier mee helpen. We hebben hem door gemeten, echter we denken dat de bobine geen stroom krijgt. Wel vreemd na een lege tank. Wel is het geluid als ik hem start niet anders dan voor heen. Hij slaat alleen niet aan. Bvd.
Yamaha Raptor 350R Spec.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door yamahakoppel »

die rode knop op het stuur de kill-switch staat die nog goed je zou niet de eerste zijn die die knop op 1 of andere manier op off gezet heeft :roll:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 25 apr, 2012 23:34
Locatie: Enschede

Re: Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door giofonix »

Nee, daar dacht ik zelf ook al aan. Maar deze stond nog goed. Heb hem al door gemeten, maar kreeg geen stroom bij de bobine. Heb hem nu naar de motordealer gebracht. Maar staat er al 5 dagen, dus word tijd dat ik hem terug krijg. wil rijden hahaha

Ps, met de killswitch blokkeer je toch alle elektronica. Zodat die helemaal niks meer doet. Zelfde effect als je de sleutel eruit zou halen?
Yamaha Raptor 350R Spec.
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door erikalbring »

nee, killswitsh zorgt ervoor dat alleen de ontsteking wegvalt
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 25 apr, 2012 23:34
Locatie: Enschede

Re: Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door giofonix »

Oke, maar had het in ieder geval getest. En maakte geen verschil. Of er zit kortsluiting in de killswitch. Maar kan de dealer niet bereiken. Morgen nog eens proberen. :verymad:
Yamaha Raptor 350R Spec.
giofonix
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 25 apr, 2012 23:34
Locatie: Enschede

Re: Raptor vonkt niet na lege tank

Bericht door giofonix »

nou lekker dan, net effe gebeld met de dealer. De Raptor krijgt een verkeerde pulse. En ze krijgen het nog niet zo 123 voor elkaar. Vreemde zaken. hoen dat die het snel weer doet.. :x
Yamaha Raptor 350R Spec.
Plaats reactie