AlfA schreef:Mooie wheelies en jumps !!!!
Toch nog maar es voor zo'n schans zorge, en mij dan eens wa bijles geven, want zoiets... nja, da wil ok toch ook kunne...
Is ga niet moeilijk joh, gewoon met een kleine bult beginnen, half gas erop af rijden, en precies net voor de sprong gas open gooien en zorgen dat je een beetje op de achterwielen land, en zodra je land direct pin gas zodat je de "klap" soepel op kan vangen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
AlfA schreef:Mooie wheelies en jumps !!!!
Toch nog maar es voor zo'n schans zorge, en mij dan eens wa bijles geven, want zoiets... nja, da wil ok toch ook kunne...
Is ga niet moeilijk joh, gewoon met een kleine bult beginnen, half gas erop af rijden, en precies net voor de sprong gas open gooien en zorgen dat je een beetje op de achterwielen land, en zodra je land direct pin gas zodat je de "klap" soepel op kan vangen.
I know, morja, denk da'k gewoon nog té voorzichtig ben... op de zijwielen, da gaat al, maar de rest
da zal wel kome zeker
Gewoon een schep pakken en maak maar een bultje van 10 cm hoog, zo begon ik ook hoor en dan maak je hem telkens ietjes hoger, voor je het weet vlieg je zo een paar meter door de lucht
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.