ik heb op mijn 2 quads A-armen van american stars
vind het een nadeel dat ze geen vetnippel hebben om de armen te smeren op mijn warrior heb ik zelf gaatjes en vetnippels gezet op mijn raptor 700 was het ook de bedoeling voor ik ze liet vercromen maar even niet meer aan gedacht en ze zo laten vercromen toen ik ze terug had dacht ik sh*t ben de vetnippels vergeten te boren en tappen
![Chagarijnig :chagarijn:](./images/smilies/icon_chagarijn.gif)
als ik ze nu moet boren beschadig ik de croom
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
neem paar keer per jaar de bouten eruit om ze in te vetten
de link die jij geplaatst hebt zijn de A-armen met open ball-joints kun je enkel smeren door af en toe een drup olie erop te doen heb die ook op mijne 700 staan dikke ellende
op mijn warrior heb ik de gewone ball-joints met dichtingen zit vet in nooit geen problemen mee
op mijn warrior heb ik de standaart travel A-armen wil zeggen dat de veer op de zelfde plaats staat gemonteerd als de originele A-armen ik heb dan verlagings blokjes gemonteerd om te verlagen
op mijn 700 heb ik de long-travel versie, veren staan verder naar buiten gemonteerd is normaal voor long-travel veren maar ik heb de originele veren waardoor de quad 6 cm lager komt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)