Hallo
Iemand die weet als ik zandbanden van een ltr op een ltz kan zetten,zijn dat dezelfde maten ?
En een fast flex stuur die passen op alles zeker ?
Ik vraag het voor de zekerheid
groeten
Vraagje Ltz-Ltr
-
Proevoquad
- Quadrunner

Vraagje Ltz-Ltr
#27 Fre
-
erikalbring
- Quad Master

Re: Vraagje Ltz-Ltr
sturen passen in princiepe op beide, heb je wel omvormers nodig (van 22 naar 28 mm)
zandbanden moet je gaan meten, de hoogte van je banden die je nu hebt en de ruimte die je tussen je banden en heelguard's hebt, LTR passen 24'' onder, denk niet dat je dat gaat redden bij de ltz, raptor 350 kan volgensmij net 22'' hebben, dus bij een ltz zal het ook wel kunnen
zandbanden moet je gaan meten, de hoogte van je banden die je nu hebt en de ruimte die je tussen je banden en heelguard's hebt, LTR passen 24'' onder, denk niet dat je dat gaat redden bij de ltz, raptor 350 kan volgensmij net 22'' hebben, dus bij een ltz zal het ook wel kunnen
yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
stuur mag normaal geen probleem zijn
want op mijne steekt ook een voor ne ltr
want op mijne steekt ook een voor ne ltr
suzuki ltz 400 special edition

Fasst Flexx: Heeft een dikte van 28mm, dus moet ge omvormers, verhogers of een andere clamp plaatsen, want uw standaardstuur is maar 22mm
Velgen: de steek maat voor een LTZ is hetzelfde als voor een LTR. Suzuki, Honda, Kawasaki en WTec hebben allemaal dezelfde steekmaat, nl. 4*144 vanvoor en 4*110 vanachter.
Velgen: de steek maat voor een LTZ is hetzelfde als voor een LTR. Suzuki, Honda, Kawasaki en WTec hebben allemaal dezelfde steekmaat, nl. 4*144 vanvoor en 4*110 vanachter.
Yamaha YFZ480Build in progress
-
Proevoquad
- Quadrunner

Merci voor de info mannen
Ben opzoek naar een Fasst Flex en dacht dat ik er ene gevonden had maar hij verkoop hem niet appart,hij verkoopt alles samen met zijn quad,dus verder zoeken.
Ben opzoek naar een Fasst Flex en dacht dat ik er ene gevonden had maar hij verkoop hem niet appart,hij verkoopt alles samen met zijn quad,dus verder zoeken.
#27 Fre