goede dag ik ben rob rijd al zoeen 2 jaar op mijn quad:
barossa bronco automaat 300cc 4 takt.
woon in amsterdam waar waarschijnlijk geen quad monteurs wonen/werken,motorzaken willen mij niet helpen.
Dit is mijn probleem en misschien weet iemand een oplossing:ben al een paar dagen bezig maar kom er niet uit.
Als ik mijn quad wil starten dan hoor ik het motortje van de startmotor draaien maar hij slaat op de 1 of andere manier niet aan,zo zelfs dat terwijl ik probeer te starten mijn accu leeg lijkt te raken terwijl die zeker nog vol is.ben naar de accuboer geweest en die heeft mijn een zwaardere accu in bruikleen gegeven want ik dacht dat mijn accu stuk was, na een tijdje het proberen met de zware accu starte die uit eindelijk wel,maar als ik em weer uit dee en aan was weer het proces van los draaien en met moeite toch starten.Ik heb ook mijn startmotor weggebracht en na laten kijken maar de monteur vond em goed.Heb ook de rechterkant van de quad open gemaakt en zag niks vreemds of versleten.Ik heb wat fotos en een filmpje die zet ik er zo op weet effe niet hoe dat moet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer.
barossa 300cc startmotor draait maar start niet
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: barossa 300cc startmotor draait maar start niet
Motortje draaid zonder dat i de rest oppakt? Dus hij zoent alleen? Dan is je startkoppeling stuk denk ik.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
bedankt voor je reactie,inderdaad de startkoppeling daar heb ik ook van gehoord,ben al zelf bezig geweest om de olie eruit te halen om bij de koppeling te komen.Moet ik nog op iets letten [als ik de koppeling eraf haal iets met optijd dacht ik.IK heb een streepje op het blok zitten en dan moet de koppeling op de t of f staan dan eraf halen] klopt dat verhaal anders is ie van zijn tijd af.
groetjes en bedankt alle antwoorden zijn welkom.
groetjes en bedankt alle antwoorden zijn welkom.
http://imageshack.us/a/img88/8343/img20121009150402.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hier dus een foto geupload en het filmpje komt er aan.
startkoppeling of ..........
hier dus een foto geupload en het filmpje komt er aan.
startkoppeling of ..........
Laatst gewijzigd door sumohell op vr 12 okt, 2012 06:43, 1 keer totaal gewijzigd.
http://youtu.be/gn_KCgzjaqQ" onclick="window.open(this.href);return false;