Hallo!
Hallo!
Hallo mensen,
Ik ben Patrick en ik woon in enschede.
Ben 21 jaartjes jong en studeer Werktuigbouwkunde op het HBO ( 3e jaars nu )
Sinds een jaartje de eigenaar van een Bashan BS200s-7, waar ik met plezier op rij!
Ook is het 1 en ander al aangepakt, alle kwaaltjes van de chineze quads zijn eruit gehaald, en natuurlijk ook wat andere dingen!
oud!
Ik ben Patrick en ik woon in enschede.
Ben 21 jaartjes jong en studeer Werktuigbouwkunde op het HBO ( 3e jaars nu )
Sinds een jaartje de eigenaar van een Bashan BS200s-7, waar ik met plezier op rij!
Ook is het 1 en ander al aangepakt, alle kwaaltjes van de chineze quads zijn eruit gehaald, en natuurlijk ook wat andere dingen!
oud!
Re: Hallo!
welkom. Ik hoop volgend jaar ook werktuigbouwkunde te kunnen studeren in enschede (op de TU)
-
- Quad Master
welkom!
p.s. (volgensmij hoort 1 van de 2 voorveren andersom te zitten, ze ene zit nu met het potje naar binnen en de ander met het potje naar buiten)
p.s. (volgensmij hoort 1 van de 2 voorveren andersom te zitten, ze ene zit nu met het potje naar binnen en de ander met het potje naar buiten)
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Welkom hier!
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Hoi,
Welkom and have fun here.
Grtjs
Mooie kleuren by the way
Welkom and have fun here.
Grtjs
Mooie kleuren by the way
Dat klopt haha, zitten alweer goed!erikalbring schreef:welkom!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik blijf het een mooie kleurencombo vinden zo.
Krijg je met je stuur zo ver naar voren niet onwijs pijn in je armen?
Krijg je met je stuur zo ver naar voren niet onwijs pijn in je armen?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Toeschouwer
amai tof hopen da goe gedaan is da ze lucht dicht zijn eh maar zal wel zo zijn
yamaha raptor 700
Als ik het zo zie hoef die daar niet bang voor te wezen,davy1982 schreef:amai tof hopen da goe gedaan is da ze lucht dicht zijn eh maar zal wel zo zijn
dit is gewoon machinaal gedaan wat ze normaal ook voor auto's doen.
verbreed staal vindt ik zelf altijd mooi te zien op oudere VW Golfjes.
Wanneer gaan de banden erop?
Banden zitten erop, ziet er echt super uit!
En het is inderdaad machinaal gedaan, en heb een garantie op zitten !
En het is inderdaad machinaal gedaan, en heb een garantie op zitten !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Lange tijd op de achtergrond gezeten op dit forum, maar toch nog wel zeer actief met de quad bezig. Heb nu de kappen van een raptor 700 erop zitten, en nu bezig een honda cb250 blok erin te zetten.
hier wat foto's. zal dit projectpagina waardig zijn? heb nog veel meer fotos!
Voor de mensen die nog niet precies zien wat er anders aan is, het is een kappenset van een Yamaha Raptor 700R
Volgende stap is de achterbrug verlengen, ben er nog niet helemaal uit hoeveel, aangezien ik een +4 inch achterbrug kan kopen.
Ik twijfel nog heel erg of ik hem niet nog langer wil hebben!
Een kleine foto soep impressie:
Hij wordt natuurlijk wel weer groen!
Kappen zitten er al een weekje op, maar ben behoorlijk druk geweest, maar hierbij dan de foto's!
Nu hopen dat ik hem weer aan t lopen krijg
Moet nog 2 kleine ophangbeugels maken, de kabelboom weer even op orde brengen & opzoek gaan naar een tandwiel!
NA het sleutelen moet er natuurlijk weer opgeruimd worden, en toevallig stond hier een winkelwagentje, toch best makkelijk hahaha!
Heb het heel druk gehad, maar toch wat progress gemaakt:
Er zitten van die lelijke vlakke delen op mijn kappen, waar origineel de warning platen waren bevestigd. Hier wil ik weer een plaatje op, en die heb ik uitgesneden ( hout en plastic gedaan ) Welke kleur zou het mooist staan, groen zoals de "details", hout ( gelakt of ongelakt ) glanzend zwart, mat zwart, of iets van gebrusht staal?
Bij deze nog een keer mijn kap, zitten in de achterkap 2 dicht bij elkaar en op de voorkap 1 grote.
Ook heb ik mijn mega pijpetang kapot gekregen!
Gelijk maar even een nieuwe gekocht!
Ook wat verlagingsplaatjes gemaakt! De platen die ik aan de voorkant had, waren heel gaar gemaakt door de vorige eigenaar, nu zelf nieuwe gemaakt. Aan de achterkant wat extra gaten geboord zodat ik wat verstelmogelijkheden heb. Ook nog plaatjes gemaakt om de voetsteunen 35mm te verlagen, dit omdat mijn uitlaat er precies voorlangs loopt.
Hier hangen ze te drogen!
Ook nog een ledstripje geplakt voor het achterlicht ( komen nog meer LED's te hangen )
Ook mijn carbonnen pijp binnengekregen, en met de lasersnijder even de voor en achterkant gemaakt. Kon ik ze even testen
Pakketjes tijd, en mijn kat vond het zeer interessant!
Dit is de verlengde achterbrug. Heb de achterbrug geschuurd en gespoten.
Zo ziet hij er nu uit:
( staat op een krat en daar zitten de oude verlagingsplaten nog op! )
Heb m nu dus ook kunnen starten, en het geluidje die eruit komt is echt awesomee! Had er een filmpje van gemaakt, maar zit te veel ruis in t filmpje, had m in me accubak gelegd. Zal denk ik vrijdag een nieuw filmpje maken. ( ik weet dat de ketting slap staat! )
hier wat foto's. zal dit projectpagina waardig zijn? heb nog veel meer fotos!
Voor de mensen die nog niet precies zien wat er anders aan is, het is een kappenset van een Yamaha Raptor 700R
Volgende stap is de achterbrug verlengen, ben er nog niet helemaal uit hoeveel, aangezien ik een +4 inch achterbrug kan kopen.
Ik twijfel nog heel erg of ik hem niet nog langer wil hebben!
Een kleine foto soep impressie:
Hij wordt natuurlijk wel weer groen!
Kappen zitten er al een weekje op, maar ben behoorlijk druk geweest, maar hierbij dan de foto's!
Nu hopen dat ik hem weer aan t lopen krijg
Moet nog 2 kleine ophangbeugels maken, de kabelboom weer even op orde brengen & opzoek gaan naar een tandwiel!
NA het sleutelen moet er natuurlijk weer opgeruimd worden, en toevallig stond hier een winkelwagentje, toch best makkelijk hahaha!
Heb het heel druk gehad, maar toch wat progress gemaakt:
Er zitten van die lelijke vlakke delen op mijn kappen, waar origineel de warning platen waren bevestigd. Hier wil ik weer een plaatje op, en die heb ik uitgesneden ( hout en plastic gedaan ) Welke kleur zou het mooist staan, groen zoals de "details", hout ( gelakt of ongelakt ) glanzend zwart, mat zwart, of iets van gebrusht staal?
Bij deze nog een keer mijn kap, zitten in de achterkap 2 dicht bij elkaar en op de voorkap 1 grote.
Ook heb ik mijn mega pijpetang kapot gekregen!
Gelijk maar even een nieuwe gekocht!
Ook wat verlagingsplaatjes gemaakt! De platen die ik aan de voorkant had, waren heel gaar gemaakt door de vorige eigenaar, nu zelf nieuwe gemaakt. Aan de achterkant wat extra gaten geboord zodat ik wat verstelmogelijkheden heb. Ook nog plaatjes gemaakt om de voetsteunen 35mm te verlagen, dit omdat mijn uitlaat er precies voorlangs loopt.
Hier hangen ze te drogen!
Ook nog een ledstripje geplakt voor het achterlicht ( komen nog meer LED's te hangen )
Ook mijn carbonnen pijp binnengekregen, en met de lasersnijder even de voor en achterkant gemaakt. Kon ik ze even testen
Pakketjes tijd, en mijn kat vond het zeer interessant!
Dit is de verlengde achterbrug. Heb de achterbrug geschuurd en gespoten.
Zo ziet hij er nu uit:
( staat op een krat en daar zitten de oude verlagingsplaten nog op! )
Heb m nu dus ook kunnen starten, en het geluidje die eruit komt is echt awesomee! Had er een filmpje van gemaakt, maar zit te veel ruis in t filmpje, had m in me accubak gelegd. Zal denk ik vrijdag een nieuw filmpje maken. ( ik weet dat de ketting slap staat! )