help mij kiezen!!!!!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
help mij kiezen!!!!!
hey, ik denk eraan om mij eens te vernieuwen van quad, de vraag waar ik mee zit is: welke???
ik rij nu met een raptor en rij meestal langs veldwegen, doe enduros en sinds kort ook crossparcours, dus een beetje van alles. liefst zou ik hier niet teveel commentaar over willen, enkel uw keuze in de poll, anders word dit weer zo'n ellelange discussie, en de 2quads zie ik toch evengraag, het ontbreekt mij enkel aan het moment dat ik die knoop kan doorhakken, dus liefst stemmen!thx
eender welke ik heb, er zal zeker aan getuned worden, dus dat weten jullie ook al
ik rij nu met een raptor en rij meestal langs veldwegen, doe enduros en sinds kort ook crossparcours, dus een beetje van alles. liefst zou ik hier niet teveel commentaar over willen, enkel uw keuze in de poll, anders word dit weer zo'n ellelange discussie, en de 2quads zie ik toch evengraag, het ontbreekt mij enkel aan het moment dat ik die knoop kan doorhakken, dus liefst stemmen!thx
eender welke ik heb, er zal zeker aan getuned worden, dus dat weten jullie ook al
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Weet een mooie te koop
Je mag bij mij altijd eens een testritje maken, morgen zit koppeling er terug in !
Je mag bij mij altijd eens een testritje maken, morgen zit koppeling er terug in !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Laat het ons zo stellen: Banshee is een bangelijke machine, met enorme mogelijkheden om te tunen, zowat alles is te vinden ervoor, maar... 2T begint stilaan verleden tijd geraken en YFZ is het ideale compromis tussen 2T Banshee en 4T Raptor. Het brute van de Banshee en het comfort van de Raptor.
Trouwens, nieuw zal het nog moeilijk zijn om aan Banshee te geraken. Worden niet meer nieuw geleverd met papieren, een paar dealers hebben er nog op stock maar dan is het finito, gedaan met het kettingzaaggeluid
Trouwens, nieuw zal het nog moeilijk zijn om aan Banshee te geraken. Worden niet meer nieuw geleverd met papieren, een paar dealers hebben er nog op stock maar dan is het finito, gedaan met het kettingzaaggeluid
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik weet er nog 3staan en indien ik zou voor de bansh kiezen zou ik er dan ook vlug moeten bij zijn dus...No Limit YFZ schreef:
ik ben toch al een bepaalde richting aan het inslaan voor mijn keuze, enkel nog een testritje met de 2quads en dan zal het verdict wel vallen denk ik
alvast bedankt om te stemmen hé en ik moet zeggen dat mijn gedacht de poll toch wel volt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
voor op de weg en om zo een beetje rond terijden zalk een banshee nemen
maar om enduro's en crosswedstrijden tedoen een 450 is rustiger en als je het goed doet kom j eer echt wel mee voor in terijden zie maar aan joe maessen maar het kan ook met een banshee natuurlijk
je moet gewoon nemen wat voor jowu betaal baar is en dan nog welke het lekkerste rijdt
maar om enduro's en crosswedstrijden tedoen een 450 is rustiger en als je het goed doet kom j eer echt wel mee voor in terijden zie maar aan joe maessen maar het kan ook met een banshee natuurlijk
je moet gewoon nemen wat voor jowu betaal baar is en dan nog welke het lekkerste rijdt
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar