Zou er iemand een testritje willen aanbieden?
Zou er iemand een testritje willen aanbieden?
Hallo iedereen,
Ik heb misschien een speciale vraag.
De situatie: ik ben op zoek naar een quad. Nu twijfel ik zeer sterk tussen een bashee of een raptor 700. Een goeie maat van mij heeft een Banshee en is zo vriendelijk mij daar een ritje mee te laten doen.
Nu ben ik op zoek naar iemand waar ik eens heel kort met een raptor 700 kan meerijden of beste geval kort zelf is rijden. Ik wil gewoon het gevoel van beiden is testen voor ik een beslissing neem. Een 700 is meer koppel, de banshee door zijn 2takt iets heel anders.
Indien ik is met iemand kan meerijden / rijden, geef gerust een seintje. Mag ook via PM zijn, discretie verzekerd
grtn,
Flor
Ik heb misschien een speciale vraag.
De situatie: ik ben op zoek naar een quad. Nu twijfel ik zeer sterk tussen een bashee of een raptor 700. Een goeie maat van mij heeft een Banshee en is zo vriendelijk mij daar een ritje mee te laten doen.
Nu ben ik op zoek naar iemand waar ik eens heel kort met een raptor 700 kan meerijden of beste geval kort zelf is rijden. Ik wil gewoon het gevoel van beiden is testen voor ik een beslissing neem. Een 700 is meer koppel, de banshee door zijn 2takt iets heel anders.
Indien ik is met iemand kan meerijden / rijden, geef gerust een seintje. Mag ook via PM zijn, discretie verzekerd
grtn,
Flor
"Ne quad is voor janetten!"
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Zou er iemand een testritje willen aanbieden?
En waar komt u vandaan?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Regio brussel, maar heb firmawagen, afstand maakt mij niet zoveel uit!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nah ja dr zitten daar toch zat mensen in de buurt lijkt me? Of rij gewoon eens naar een dealer. Dat is het makkelijkste
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja, klinkt misschien belachelijk, ma testritten doen zonder dat ik echt geïnteresseerd ben vind ik niet serieus.Jason McCoy schreef:Nah ja dr zitten daar toch zat mensen in de buurt lijkt me? Of rij gewoon eens naar een dealer. Dat is het makkelijkste
- Jason McCoy
- Quad GOD
Waarom ben je niet geinteresseerd dan? Je zit dr toch over te denken om dr 1 te kopen?
Dat maakt je toch voor hun een potentiele klant?
Is aan hun om het jou zo interessant te maken dat je daar een quad koopt.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Dat is idd waar. Maar ik zoek er eentje om van een particulier te kopen.Jason McCoy schreef:Waarom ben je niet geinteresseerd dan? Je zit dr toch over te denken om dr 1 te kopen?
- Jason McCoy
- Quad GOD
En waarom zou je dat liever doen dan van een dealer?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
een leugentje om best wil ?
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- yamahakoppel
- Quad GOD
een maat van mij heeft een banshee en een raptor 700 zelf heb ik ook een raptor 700 zou hem voor geen geld willen ruilen voor een banshee, maar als ik ooit de kans heb komt er nog een banshee bij ( 3 quads is nog niet genoeg )
mijn maat zegt ook banshee is fun om u even uit leven die kicks wat je daar op krijgt niet normaal. heb er zelf ook al mee mogen rijden een bom
maar voor lange afstanden te rijden gelijk mijn maat en ik geregeld doen een dagje ardennen 300km pakt hem liever de raptor 700 kun je rustig mee toeren, een banshee moet je constant op toeren houden en voor je het weet rij je te snel is fijn voor kleine baantjes waar je constant moet afremmen en terug optrekken die kick wat je dan krijgt maar voor lange afstanden en bv constant 70km/u te rijden is niks fijn aan met een banshee ofwel janken of in lage toeren rijden prrr prr en voor dan terug wat sportief op te trekken moet je al terug een vitesse lager om de banshee terug in toeren te krijgen
nog maar te zwijgen van het verbruik van een banshee en dan die meng smering constant uw olie bij hebben voor als je moet tanken kunt hem vol doen als je bij uw thuis vertrekt maar 100km verder is het hoog tijd voor te tanken
mijn maat zegt ook banshee is fun om u even uit leven die kicks wat je daar op krijgt niet normaal. heb er zelf ook al mee mogen rijden een bom
maar voor lange afstanden te rijden gelijk mijn maat en ik geregeld doen een dagje ardennen 300km pakt hem liever de raptor 700 kun je rustig mee toeren, een banshee moet je constant op toeren houden en voor je het weet rij je te snel is fijn voor kleine baantjes waar je constant moet afremmen en terug optrekken die kick wat je dan krijgt maar voor lange afstanden en bv constant 70km/u te rijden is niks fijn aan met een banshee ofwel janken of in lage toeren rijden prrr prr en voor dan terug wat sportief op te trekken moet je al terug een vitesse lager om de banshee terug in toeren te krijgen
nog maar te zwijgen van het verbruik van een banshee en dan die meng smering constant uw olie bij hebben voor als je moet tanken kunt hem vol doen als je bij uw thuis vertrekt maar 100km verder is het hoog tijd voor te tanken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Zou je dr wel 100 km ver op komen? Mijn ervaring is dat als er een bansheen mee is je telkens staat te tanken hahaha
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- HondaTRX450r
- Quadrunner
Dealer's doen zowiezo niet aan test ritten (Velen niet) ivm met diefstal of eruit naaien tijdens een proefrit...Stukken die er kunnen worden gemaakt.. verzekering... dat doen ze niet zomaar haha
Dat mocht ik pas toen ik hem daadwerkelijk had gekocht..
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
- Jason McCoy
- Quad GOD
Das toch raar? Ik ga echt nergens een quad kopen zonder dr op gereden te hebben. Straks rijd i vet beroerd ofzo.
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrunner
En je kocht een tweedehandse ? als ik een tweedehandse quad niet mag testen ga ik al weg in die zaak,al 3 jaar bezig met quads en al genoeg meegemaakt met die dealers,dus eerst testen raad ik iedereen aan.HondaTRX450r schreef:Dealer's doen zowiezo niet aan test ritten (Velen niet) ivm met diefstal of eruit naaien tijdens een proefrit...Stukken die er kunnen worden gemaakt.. verzekering... dat doen ze niet zomaar haha
#27 Fre
- Jason McCoy
- Quad GOD
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland