hey ik heb eigelijk een vraag ik ben vanplan binnekort een nieuwe raptor tekopen zou ergens rond zomer 2013 zijn
maar mij vraag is da eigelijk mogelijk om kappenset van een raptor die voor 2012 geboud is op een raptor vanaf 2013 teplaatsen ? omda ik die nieuwe voorkant ni echt schoon vind en 2de handse kopen vertrouw ik nimeer echt
bevoorbeeld kappen van foto 1 op die van foto 2 plaatsen
op forum is er nog niemand met een 2013 model dus voor te weten of de kappen te wisselen zijn is ook nog wat vroeg, denk zelfs dat er al weinig dealers zijn die een 2013 verkocht hebben laat staan aan gewerkt
weet wel dat het 2013 model meer been ruimte heeft aan de voorspatborden maar of ze hier voor het frame aangepast hebben of enkel een beugel aangepast is de vraag
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ja da ze meer been ruimte hebbe heb ik ook ergens gelezen en zadel naar schijd zachter mja da word dan nog wel ff afwachten of het kan of ni heb natuurlijk nog wel ff tijd
Het is gewoon weer even wennen aan dat nieuw design denk ik. Persoonlijk zou ik voor het nieuwe 2013 model gaan vanwege meer beenruimte (ben zelf nogal aan de grote kant) en ook omdat deze wel enkele leuke updates hebben t.o.v de 'oude' modellen.
Hier bij ons in een landbouw winkel staat er nog een 2012 splinter nieuw
Dus moest je interesse hebben stuur ik u de naam van de winkel wel even door
Het is in landen Vlaams Brabant