Hallo
Ik zou zaterdag achter een nieuwe PCv voor mijn raptor 700 gaan maar nu zie ik dat er 2 soorten te koop zijn
+ de pc V
+ pc v fuel and ignition
wie weet welk verschil er juist is en waar kan ik voor deze laatste mappen downloaden want op de site van powercommander vind ik niks
is er een verschil in instalatie , meer of minder bedrading om aan te sluiten ???
alvast bedankt voor de info
verschillende PCV met of zonder onsteking
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: verschillende PCV met of zonder onsteking
Je kijkt niet goed. Het 1 is het apparaat. T ander de software dacht ik. Pc5 voor raptor 700 kan niet fout gaan
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ja maar waar kunt ge de mappen downloaden voor ene met onstekings vernadering ?
die met is het laatste nieuw model zeker
die met is het laatste nieuw model zeker
- Jason McCoy
- Quad GOD
Wat? Die zin begrijp ik niet hoor. Op een 700 kun je je ontsteking niet zomaar veranderen. Tenminste als dat is wat je bedoelt met vernadering
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Voor 99% van de powercommander gebruikers is het model zonder ontstekings functie meer als voldoende.
Bespaar je de meerprijs en koop het normale model maar.
Bespaar je de meerprijs en koop het normale model maar.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
De pcV fuel and ignition is net als de gewone pc V maar een kastje. De regeling gebeurt inwendig zeg maar.pitn schreef:Hallo
Ik zou zaterdag achter een nieuwe PCv voor mijn raptor 700 gaan maar nu zie ik dat er 2 soorten te koop zijn
+ de pc V
+ pc v fuel and ignition
wie weet welk verschil er juist is en waar kan ik voor deze laatste mappen downloaden want op de site van powercommander vind ik niks
is er een verschil in instalatie , meer of minder bedrading om aan te sluiten ???
alvast bedankt voor de info
Alleen bij de fuel and ignition versie zitten meer kabels aan om deze ook tussen de ontsteking te kunnen monteren.
Als je een nieuwe pc v koopt zit er een cd-rom bij om het pcV programma op je laptop te instaleren met de standaard mappen Zoals reeds gemeld voor de gemiddelde gebruiker zal de fuel versie voldoende zijn.
Wil je de verschillen zien in aansluitingen tussen beide kijk dan eens hier:
http://www.quadspul.nl/index.php?item=p ... 87&lang=NL
Kijk ook eens op http://www.quadspul.nl
oke bedankt mannen voor de voldoende info , ik ga me een gewone PCV aanschaffen met misschien nog een K&N filter + wrap erbij
khoop dat ik de extra power voel in samenstelling met mijn dubbele fp die er reeds op staat
khoop dat ik de extra power voel in samenstelling met mijn dubbele fp die er reeds op staat