yiep , mijn kader is op sommige plaatsen vuil (modder die door de vorige eigenaar nooit is verwijderd ) nu zijn er precies doffe plekken op men kader , hoe krijg ik deze terug mooi ?
en nerfbars zijn nu zilver , zou ik deze polieren of zwart spuiten ?
Grtzzz !
kader
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: kader
Voor autolakken bestaat er een "klei" om het oppervlak volledig zuiver te maken...ik zou dat eens proberen.
Nerfbars zou ik laten poederlakken (gemakshalve), polijsten alleen als ge heeeeeeeel er veel geduld hebt...Persoonlijk zou ik dan gewoon kiezen voor nieuwe eerlijk gezegd.
Nerfbars zou ik laten poederlakken (gemakshalve), polijsten alleen als ge heeeeeeeel er veel geduld hebt...Persoonlijk zou ik dan gewoon kiezen voor nieuwe eerlijk gezegd.
-
- Quadrunner
Heb je een efi model ? precies tochltz400cruizerr schreef:yiep , mijn kader is op sommige plaatsen vuil (modder die door de vorige eigenaar nooit is verwijderd ) nu zijn er precies doffe plekken op men kader , hoe krijg ik deze terug mooi ?
en nerfbars zijn nu zilver , zou ik deze polieren of zwart spuiten ?
Grtzzz !
#27 Fre
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
thnx voor de reactie JdmhatchR !JdmhatchR schreef:Voor autolakken bestaat er een "klei" om het oppervlak volledig zuiver te maken...ik zou dat eens proberen.
Mixin Gas and Kicking Ass !