Voilà comme le titre l'indique je suis français et je vois que vous réalisez de superbe projet street chez vous !!!
Nous, les français nous savons aussi faire de belle réalisation, c'est pour ça que je viens vous présenter mon 700 Raptor.
even voor degene die geen/niet zo goed frans spreken, hij zegt: Zoals de titel al laat vermoeden ben ik een fransman en ik zie dat jullie geweldige supermotard projecten hebben waargemaakt/gerealiseerd. Wij, de Fransen kunnen ook mooie dingen waarmaken, en het is daarom dat ik jullie mijn Raptor 700 voorstel.
heeft hij ook een frans forum waar hij zit kunnen we ook even ideeën op doen
ik ken http://www.quadMAX.be" onclick="window.open(this.href);return false; is franstalig forum
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Robin95 schreef:even voor degene die geen/niet zo goed frans spreken, hij zegt: Zoals de titel al laat vermoeden ben ik een fransman en ik zie dat jullie geweldige supermotard projecten hebben waargemaakt/gerealiseerd. Wij, de Fransen kunnen ook mooie dingen waarmaken, en het is daarom dat ik jullie mijn Raptor 700 voorstel.
NICE!
heeft wel wat weg van de mijne lijkt wel.
veel succes met uw mooie project!(en dan in het frans of zoiets )
zag toevallig dat ze m,n cilindertje als afbeelding bij de motor afdeling hadden staan. tof tof.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves