Heerde en Meijl

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Heerde en Meijl

Bericht door Vyrena »

Kheb zaterdag gereden in Heerde, het was een clubwedstrijd. Het was jammer dak de enige blaster was, want het circuit lag er goed bij. Er was een nieuw tafeltje ingekomen (maar daar voelde je nix van want je sprong erover) en ook is een gewone bult veranderd in een tafel. Daarnaast hebben ze een gewone bult veranderd in een dubbel. Ik zat net in lekker in me ritme en toen viel de finischvlag alweer dus was super kort.

Verder had ik was machineproblemen... de uitlaat zat niet goed op de cil. want de bout was dol kwamen we achter. Ook was de bovenste rechter voorarm die moer was btje dol en hebben we die er maar afgehaald en reed ik dus zonder moer. Was die bout eruit gegaan dan was ik denk ik in het ziekenhuis beland.

Dus savonds even gesleuteld, die bout was snel vervangen maar we moesten ff de cil eraf halen want de d88 dat we ff een helicolletje erin konden draaien maar dat bleek dus niet! Er zat er al 1 in... (ja dat heb je met overgekochte spullen) en daarom een btje probleem. Toen maar groter gat erin geboord, M 10 met helicol erin en dan toen zat die perfect!

Nou zondag op naar Meijl! Daarvoor moesten we vroeg ons bedje uit want een heel stuk door die k*t Peel moeten rijden en dat gaat maar niet snel...

Ik vond het eerst een rotbaan maar nu na de training ging het wel, bulten lagen goed. Hij viel een btje dood na de bulten dus 46 achter gestoken.

Start 1e manche als 2e in de bocht, en ik lag aardig wat rondjes 2e totdat Joris en Neil me voorbij kwamen. Daarachter bleef ik strak totdat 3 rondes voor het einde de vicee (of hoe jut ook schrijft) afbrak! Vet k*t dus want alle manches tellen voor het kamioenschap!

Nou 2e manche weer met goede moed aan de start, niet goed weg maar toen naar 4e plek, daarna kwam iemand me voorbij en daarna ook nog na een ronde, daarna zo blijven rijden met pijn in me rug... De klippen vielen mee op de rechte stukken maar die bochten waren 1 en al hobbel dus je kon hem niet lekker in de wal leggen.

Bij de quads was Joe 1e, Ronny 2e, Joost 3e. Van `t Ende zat in de eerste manche tussen Joe en Ronny (strak achter Joe) en het zag ernaar uit dat ie em ging pakken maar toen ging de bak kapot! Verkoelen viel ook nog uit, het pro link was weer es kapot.

Geen bekers vandaag maar toch lekker gereden (iig ik)....
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

klinkt leuk heb je er ook wat foto's van :)
honda the power of dreams
honda trx400 !
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Mss... van Heerde denkk wel maar Meijl moek ff afwachten
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Vyrena
Pro Quadrider