kappenset raptor 700
kappenset raptor 700
Zijn er hier soms onder ons al mensen die hun kappen set hebben proberen dicht tewerken ? zojha hoe hebben jullie dit dan gedaan ?
ik heb nu al 2 methodes geprobeert eerst met 2componenten hars maar deze komt trug los nu heb ik het opnieuw geprobeert met 2 componentenplamuur bijde produkten zijn om bumpers enzo mee tereparen en ook dit komt los imand een beter idee ?
grtz steven
ik heb nu al 2 methodes geprobeert eerst met 2componenten hars maar deze komt trug los nu heb ik het opnieuw geprobeert met 2 componentenplamuur bijde produkten zijn om bumpers enzo mee tereparen en ook dit komt los imand een beter idee ?
grtz steven
Laatst gewijzigd door Boncari op do 31 jan, 2013 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Sport Tuning
Reden: Verplaatst naar Sport Tuning
- Jason McCoy
- Quad GOD

Re: kappenset raptor 700
Begrijp niet wat je bedoelt.
Wat is kappen dicht te werken? Als je een scheur bedoelt ofzo dan zou je kunststoflassen kunnen proberen
Wat is kappen dicht te werken? Als je een scheur bedoelt ofzo dan zou je kunststoflassen kunnen proberen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
'plamuren' zoals ze zeggen, hij wilt die vakjes van de warning labels dicht werken, zodat je deze niet meer ziet
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
heb bij mij gaatjes dicht gemaakt met een lijmpistool zit nu denk ik al 2 jaar
jha het is de bedoeling om heel deze vakken toe tewerken(warninglabels) dus dat gaat niet aleen gaan met een lijm pistool denk ik maar tog bedankt
- yamahakoppel
- Quad GOD

op school had ooit ene in een bluts in een auto 5cm plamuur geduwt mooi afgewerkt en klant komt auto halen , 2 dagen later komt die terug met een blok plamuur van 5cm dik en een bluts in de auto.
man had zijn deur dicht gegooid en blok viel eruit
leraar lastig natuurlijk een pot plamuur voor niks gebruikt en al dat spuitwerk, hij zei tegen de leerling normaal deuk je dat uit
maar als je toch zo lui zijt las er eerst dan een paar rondellen of moeren recht op en plamuur dan
als je in uw gaatjes van uw warning labels langs achter een klinknagel (poprevet) duwt en dan langs de voorkant een ijzeren plaatje of iets anders vast zet en de rest plamuurt dan heeft het hou vast aan uw kap maar weet uit ervaring dat het vroeg of laat toch begint te barsten ook bij auto's
zorg dat de kap ruw is houd ook beter
die plamuur of 2 componenten blokken die los gekomen zijn zet die met een klinknagel, parkervijs in u kap
man had zijn deur dicht gegooid en blok viel eruit
leraar lastig natuurlijk een pot plamuur voor niks gebruikt en al dat spuitwerk, hij zei tegen de leerling normaal deuk je dat uit
als je in uw gaatjes van uw warning labels langs achter een klinknagel (poprevet) duwt en dan langs de voorkant een ijzeren plaatje of iets anders vast zet en de rest plamuurt dan heeft het hou vast aan uw kap maar weet uit ervaring dat het vroeg of laat toch begint te barsten ook bij auto's
zorg dat de kap ruw is houd ook beter
die plamuur of 2 componenten blokken die los gekomen zijn zet die met een klinknagel, parkervijs in u kap
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
[/quote] ik zal is effe een paar vijzen in mijn kap gaan draaien ik dacht het niet hehe
jha ik wou dit is proberen maar nu heb ik naar quads in amerika enzo gezien en idereen die zijn kappen heeft laten spuiten zijn allemaal nog gewoon met het vak voor de warninglabels in ik zal mij er dus maar bij moeten neerleggen zeker 
Ik denk dat zij vooral met aftermarket kappen werken, niet? Bij bv Maier heb je die vakjes voor warninglabels niet, dus ook veel makkelijker bij het spuiten.
Yamaha YFZ480Build in progress
vandaag naar 3 caroserie bedrijven gereden in de buurd en ze zeggen alemaal het zelfde deze gaten zijn onmogelijk uit teplamuren de plastiek is veel tesoepel er gaat nooit iets in houden zegen ze dus dat weten we dan ook weeral he ,maar jha we hebben het dan tog geprobeerd he 
volgens mij is de enige oplossing inderdaad Maier kappen...
<3 Yamaha Raptor 350 <3
jha dat heb ik ook al bezien maar vind ik dom om deze tekopen en dan tog tespuitenRobin95 schreef:volgens mij is de enige oplossing inderdaad Maier kappen...