ltz 400

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
ronton
Toeschouwer
Toeschouwer

ltz 400

Bericht door ronton »

Hallo,

Mijn vraag is of je een ltz of een andere 400 geschikt kan maken voor het crossterrein?? Ik wil straks +/- drie keer per maand naar de crossbaan om rustig te spelen crossen op een quad..maar jah moet ik dan direct een 450 kopen of kun je als beginner het ook prima redden met een 400 ?? Ik heb heel weinig ervaring op quads wel op 450 gereden (was super) maar ik weet Dat
het veel onderhoud kost......
Zie ik ga toch geen wedstrijden rijden en hoef de snelste niet te zijn(inmiddels 35) gewoon lekker mijn rondjes rijden en lol hebben. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Laatst gewijzigd door ronton op wo 30 jan, 2013 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Eindelijk een Yamaha 450 !!!
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Re: ltz 400

Bericht door -Laurens- »

Dat is zeer goed te doen. Proevoquad van het forum heeft een LTZ van 2009, dus de nieuwe injectie modellen en rijdt er ook grotendeels mee op parcours.
Je moet niet verwachten dat je met andere 450's meekan, maar je kan je zeker ermee amuseren.
Yamaha YFZ480Build in progress
ronton
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ronton »

Moet je dan aan een standaard 400 veel veranderen om een beetje rond te komen??
Ik bedoel qua vering en verbreden/verlagen...

Ik weet niet echt wat wijsheid is qua kosten of 400 of 450 ....400 aanpassen of een 450 nemen en hopen dat het onderhoud in een jaar meevalt... :?

Valt niet mee een quad aanschaffen( :roll:
blaster85
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blaster85 »

als je gaat crosse zoiezo niet verlagen
als je er goed mee rond komt kan je andere veren doen als het nodig is of als je te weinig power voelt kan je nog altijd een 450 doen maar ik zou als je niet zkr bent gwn een proefrit maken
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08

-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat