hallo ik heb vandaag een ritje gemaakt ongeveer 40 km
tot ik terug thuis kwam zag ik dat mijn uitlaat blauw was geworden en hij was heel heet en er kwam rook uit
weet iemand hoe dat komt en hoe ik het blauwe er weer uitkrijg ? thx gr
Nooit dat probleem gehad sinds ik me standaard voorbocht had terug gemonteerd en toen kreeg ik hetzelfde effect
Ik denk dat de mijne daarna niet meer goed afgesteld stond.
ik zou uw quad toch een laten afstellen en ik denk dat uw demping wol volledig uitgebrand is daarom dat je uitlaat zo blauw ziet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:ik zou uw quad toch een laten afstellen en ik denk dat uw demping wol volledig uitgebrand is daarom dat je uitlaat zo blauw ziet
dit is de oorzaak
oke dan weet ik het zeker dus moet de powercomander worden afgestelt ?en nieuwe wol en dan is het opgelost ?
of moet er nog dingen worden afgestelt ? grts
die demperwol moet je 'regelmatig' nakijken/vervangen, die brand op door de warmte
ik zou eerst u demper terug eens van demper wol voorzien , eer je een powercomander koopt
kijk daarna is of je motor goe afgesteld staat..
bizon450 schreef:die demperwol moet je 'regelmatig' nakijken/vervangen, die brand op door de warmte
ik zou eerst u demper terug eens van demper wol voorzien , eer je een powercomander koopt
kijk daarna is of je motor goe afgesteld staat..
er zit al een powercommander 3 op en wat moet er dan zoal afgestelt worden aan de motor wat heb daar geen ervaring mee
Duidelijk te warm geworden, je demperwol is gaan branden van binnen, heb ik ook eens gezien bij FP uitlaat, en is zo warm geworden dat blauw paars geworden is.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!