Welke quad kopen ??????????,
Welke quad kopen ??????????,
Welke quad kopen YFZ 450 en volledig opzette of YFM 660 R kopen en volledig opzetten ?????? het is voor halfmx te rijden
Heb nu Warrior
Heb nu Warrior
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

-
yamaha4life
- Easy Quadrider

- Contacteer:
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

Jah wel YFZ lover mor this link dat ze zegn dien achteruit eh
Moar kheb link goesting om zo'n YFZ te kopen in zwart en rood kader met als mods: A-arms van lone star en achter as van lonestar dan nog een uitlaat maar weet iemand wie er in belgie of holland , duitsland HMF uitlaten verdeeld ???? dan nog verfsbars van goldspeed lekker in vleugel vorm nog een zelf gemaakt bumperke jah renthal stuur stuurdemper jettint lucht filter mss hot cams
maar this ook gwn voor thuis op het veld te rijden eh dus hij moet niet in 2 zitn alsk ik al op het einde ben !!!
Maar 660r is goed alleen veel te hoog vint ik
enne standaard te smallekes eh alexke 
Moar kheb link goesting om zo'n YFZ te kopen in zwart en rood kader met als mods: A-arms van lone star en achter as van lonestar dan nog een uitlaat maar weet iemand wie er in belgie of holland , duitsland HMF uitlaten verdeeld ???? dan nog verfsbars van goldspeed lekker in vleugel vorm nog een zelf gemaakt bumperke jah renthal stuur stuurdemper jettint lucht filter mss hot cams
maar this ook gwn voor thuis op het veld te rijden eh dus hij moet niet in 2 zitn alsk ik al op het einde ben !!!
Maar 660r is goed alleen veel te hoog vint ik
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

waarom zoveel mods als ge enkel op een veld gaat rijden?YFZ--Lover schreef:Jah wel YFZ lover mor this link dat ze zegn dien achteruit eh![]()
maar this ook gwn voor thuis op het veld te rijden eh dus hij moet niet in 2 zitn alsk ik al op het einde ben !!!![]()
Maar 660r is goed alleen veel te hoog vint ikenne standaard te smallekes eh alexke
dan zou ik een raptor nemen, zeker omdat hij achteruit heeft.
als je niks anders als MX gaat rijden zou ik die yfz zeker nemen!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us