Garage omgeving Amsterdam

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Erhan
Toeschouwer
Toeschouwer

Garage omgeving Amsterdam

Bericht door Erhan »

Hallo QuadForumBenelux members :crosser:

Ik woon zelf in omgeving Amsterdam, en begin rustig aan op het snelweg te rijden.
Nu ik 't snelweg een beetje gewend ben wil ik een Garage vinden die niet 24/7 vol en druk is waar ik mijn quad dagenlang achter moet laten. Enige tips? Ik heb b.v. mogelijk een kabelbreuk tussen 't claxon knopje en 't claxon zelf, dat wil ik laten repareren, en nieuwe banden erop zetten en ook nog een check-up beurt.

Applaus voor de persoon die een garage voor mij vindt :applaus:

Reden waarom ik het aan jullie vraag is omdat jullie meer ervaring hebben, ik heb mijn quad pas sinds 15 maart '13 en ik heb hem gekocht bij AMQuads in Hoorn, maar dat is ongeveer 130km heen en terug.

Er is trouwens wel een quadgarage in Zaandam, maar daar is het dus echt tering druk met ong. 1 week wachttijd en daarna duurt het nog 5 dagen voor een nieuwe kabeltje.

Ben trouwens wel geweest bij de yamaha dealer/garage/center in Amsterdam, zelfde verhaal, drukte in zaandam omdat het een motor winkel is (dus niet alleen quads) en bij de yamahacenter omdat ze daar alles hebben, boten, motors, autos etc.
-- Aantal keren gestopt door politie: (4)
1 XT - Amsterdam west | Reden; Hoge dB [19/03/13]
2 XT's - Amsterdam oost | Reden; geen spiegels [24/03/13]
1 Politie auto - Watergraafsmeer | Reden; geen spiegels en dB [08/04/13]
1 XT - Amsterdam Centrum | Reden; Decibel, achterband en rijgedrag [24/04/13]
ItsJohn
Quadrider
Quadrider

Re: Garage omgeving Amsterdam

Bericht door ItsJohn »

van der Ham in Lisse mischien? ken m verder niet maar is aardig in de buurt.
Erhan
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Garage omgeving Amsterdam

Bericht door Erhan »

ItsJohn schreef:van der Ham in Lisse mischien? ken m verder niet maar is aardig in de buurt.
Hey, van der ham is echt een topgarage! Maar ben daar terecht gekomen door een andere maat voor een ruilblok.
Echt hele goedkope en stabiele uurprijs. Hier in Amsterdam ben je gouw richting de 100 euro per uur kwijt, en daar 3/4 uur werk voor 45 euro.
-- Aantal keren gestopt door politie: (4)
1 XT - Amsterdam west | Reden; Hoge dB [19/03/13]
2 XT's - Amsterdam oost | Reden; geen spiegels [24/03/13]
1 Politie auto - Watergraafsmeer | Reden; geen spiegels en dB [08/04/13]
1 XT - Amsterdam Centrum | Reden; Decibel, achterband en rijgedrag [24/04/13]
Plaats reactie