Ketting geleider achteraan Raptor 700
Ketting geleider achteraan Raptor 700
Hallo,
ik heb een raptor 700 en zit met een dubbele uitlaat. nu durft mijn ketting mijn uitlaatbuis wel eens raken bij het optrekken.
ik heb mijn ketting al wat meer aangepast maar dit helpt niet voldoende.
hebben jullie iets van geleider dat ik op de achterbrug kan zetten dat mijn ketting zo niet meer springt?
ik heb een raptor 700 en zit met een dubbele uitlaat. nu durft mijn ketting mijn uitlaatbuis wel eens raken bij het optrekken.
ik heb mijn ketting al wat meer aangepast maar dit helpt niet voldoende.
hebben jullie iets van geleider dat ik op de achterbrug kan zetten dat mijn ketting zo niet meer springt?
Yamaha YFZ-450 2007 (Verkocht)
Yamaha Raptor 700R SE 2008 (Nu)
-
- Pro Quadrider
Re: Ketting geleider achteraan Raptor 700
wij hebben allemaal een chariot ketting spanner geplaatst nu springt i niet meer alisinan heeft een +6 brug bij hem heeft peter ook een ketting geleider geplaatst boven op de orginele geleider vooraan
en waar kan ik dit kopen/vinden.
-
- Pro Quadrider
die geleiders kosten geen drol 20 euro dacht ik en de chariot zit rond de 85 e dacht ik zijn op internet te vinden
Ok bedankt maar als ik een beetje Google dan kan ik niet exact vinden wat ik zoek. Sorry niet mijn bedoeling! Weet je soms eens site waar ik dit kan bestellen online?
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb mij vandaag wat bezig gehouden met lowrider zijn achterbrug om een ketting geleider te plaatsen
2 bussen in de achterbrug gelast
morgen terug monteren en test rijden zal iets laten weten als alles mee valt
2 bussen in de achterbrug gelast
morgen terug monteren en test rijden zal iets laten weten als alles mee valt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Ah cool. Ik heb ondertussen zo een chariot liggen maar moet hem nog plaatsen.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
- yamahakoppel
- Quad GOD
Die heb ik ook nog liggen maar of ik ze ga plaatsen weet ik nog niet dit heb ik zelf gemaakt een blok erthelon en een gat in geboord als ik de blok 2cm langer gemaakt had geleide hij de ketting vanonder ook nog, ga eerst met deze blok testen met die resultaten kan ik nieuwe generatie maken
Lowrider had het probleem dat zijn ketting zijn veerpotje raakte en zijn uitlaat en de kader, ketting moest dus in alle richtingen geleid worden. Hij heeft ze een tijd gespannen gehad tot zijn dichtingen van de versnellingsbak lekte ik had hem gewaarschuwd wou niet luisteren
Ik heb dan een tijd een ketting spanner geplaatst na 1000km kapot ben dan gaan denken en tjobbie zijn manieren bekeken heb dan peter skull en sinan zijn geleiders gezien en heb er mijn idee aan gegeven
Probleem is ook dat lowrider nogal pietje precies is, alles moet mooi zijn 1 krasje en is in staat om opnieuw te laten spuiten en niks mag af steken dus experimenteren zat niet in zijn woordenboek het verwonderd mij dat hij dit idee zonder discussie goed keurde
hij wou zijn achterbrug al direct volledig opnieuw laten spuiten heb hem gezegt laat mij eerst testen en dan kun je in de winter nog alles laten spuiten, nu spuiten en na 200 km blijkt het niet goed te zijn en weer iets anders testen blijven we bezig met spuiten ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt voor hij weer begint te zagen over de lak schade die hij nu aan zijn brug heeft
Hij was al aan het spreken om na 300 km testen zijn achterbrug te laten spuiten ik hou mijn hart vast, dat rijden wij op 1 dag. zal winter werken worden de beschadigde stukken krijgen nu van mij een blauw laagje wat er op trekt tegen het roesten moet maar goed zijn kunnen later nog de juiste kleur spuiten
Lowrider had het probleem dat zijn ketting zijn veerpotje raakte en zijn uitlaat en de kader, ketting moest dus in alle richtingen geleid worden. Hij heeft ze een tijd gespannen gehad tot zijn dichtingen van de versnellingsbak lekte ik had hem gewaarschuwd wou niet luisteren
Ik heb dan een tijd een ketting spanner geplaatst na 1000km kapot ben dan gaan denken en tjobbie zijn manieren bekeken heb dan peter skull en sinan zijn geleiders gezien en heb er mijn idee aan gegeven
Probleem is ook dat lowrider nogal pietje precies is, alles moet mooi zijn 1 krasje en is in staat om opnieuw te laten spuiten en niks mag af steken dus experimenteren zat niet in zijn woordenboek het verwonderd mij dat hij dit idee zonder discussie goed keurde
hij wou zijn achterbrug al direct volledig opnieuw laten spuiten heb hem gezegt laat mij eerst testen en dan kun je in de winter nog alles laten spuiten, nu spuiten en na 200 km blijkt het niet goed te zijn en weer iets anders testen blijven we bezig met spuiten ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt voor hij weer begint te zagen over de lak schade die hij nu aan zijn brug heeft
Hij was al aan het spreken om na 300 km testen zijn achterbrug te laten spuiten ik hou mijn hart vast, dat rijden wij op 1 dag. zal winter werken worden de beschadigde stukken krijgen nu van mij een blauw laagje wat er op trekt tegen het roesten moet maar goed zijn kunnen later nog de juiste kleur spuiten
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
vandaag de boel in elkaar gezet zijn er tevreden van voorlopig na 100km hangt het er nog onder
hier enkele foto's van het geheel niet op het vuil letten was na de test rit
blijkbaar de ketting gleuf iets te laag gemaakt schoonheids foutje
raar dat de ketting tegen het gaspotje van de veer zou kunnen slaan, zit bijna 3cm tussen
de originele ketting geleider wat aangepast iets te kort gezaagt maar een paar ijzer pinnen in mijn nieuwe geleiding en het vormt 1geheel
als alles grondig getest is komt er geupdate versie van de geleiding, mooi afgewerkt en in zwart gespoten
hier enkele foto's van het geheel niet op het vuil letten was na de test rit
blijkbaar de ketting gleuf iets te laag gemaakt schoonheids foutje
raar dat de ketting tegen het gaspotje van de veer zou kunnen slaan, zit bijna 3cm tussen
de originele ketting geleider wat aangepast iets te kort gezaagt maar een paar ijzer pinnen in mijn nieuwe geleiding en het vormt 1geheel
als alles grondig getest is komt er geupdate versie van de geleiding, mooi afgewerkt en in zwart gespoten
Groetjes Kris
Kris ben echt content hoe ge het gemaakt hebt. Ben inderdaad geen gemakkekijke
En de beschadigingen aan de brug vallen echt niet op . Kan er mee leven , de eerste maanden toch. T ' is gelijk ge zegt een testfase maar heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Nog eens bedankt voor uw tijd die ge eraan gespendeerd hebt Zou niet weten hoe ik zonder u die problemen anders opgelost ging krijgen
En de beschadigingen aan de brug vallen echt niet op . Kan er mee leven , de eerste maanden toch. T ' is gelijk ge zegt een testfase maar heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Nog eens bedankt voor uw tijd die ge eraan gespendeerd hebt Zou niet weten hoe ik zonder u die problemen anders opgelost ging krijgen
- Peter skull
- Quadrunner
Goeie oplossing zo
Mar dat tie de gaspot raakt is vreemd ja...
Mar dat tie de gaspot raakt is vreemd ja...