Hallo, ikwas lekker aan het rijden tot plots me raptor (gytr uit 2007) begonnen te ratelen en sloeg vrijwel meteen ook uit.
nu kan ik hem wel nog in anderen versnellingen krijgen maar vooruit of achter uit duwen gaat niet tot bijna niet lijkt wel of iets hem blokeert
iemand idee wat ik kan testen ??
Laatst gewijzigd door Boncari op ma 27 mei, 2013 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Verplaatst naar Sport Werkplaats
dat hem begon te ratelen en uitsloeg zou ik zeggen piston of cilinder kapot maar je zegt dat je nog kunt schakelen krijg je hem nog in neutraal en wat doet hem dan krijg je hem dan wel geduwd
korte pijn cilinder open gooien
je zegt ik was lekker aan het rijden wat moet ik daar onder verstaan "gas open" 15min lang op de snelweg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
zeker dat je achter lagers nog goed zijn pak je ketting eens af en duw dan eens, maar als er stukken in je motorblok zijn ligt het allemaal in je versnellingsbak te malen, dus cilinder afpakken en motorblok verder open gooien
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !