choke kabel los (Bashan)

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Dyoma
Toeschouwer
Toeschouwer

choke kabel los (Bashan)

Bericht door Dyoma »

Ik zal vanavond mezelf en mijn quad even voorstellen maar nu eerst een vraagje,

Gisteren een Bashan quad gekocht. alles netjes en werkend. Echter bij thuiskomst viel op de de choke kabel los zit. hierdoor start de quad niet goed aangezien volgens mij de choke nu standaard open staat. Volgens mij komt dit door het ritje op de kar richting huis.
Heeft iemand toevallig een fototje hoe dit vast hoort te zitten. gisteren avond even kort gekeken maar kon zo niet achter halen hoe dit vast hoort te zitten. eventueel iemand die hier een foto van kan maken ?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: choke kabel los (Bashan)

Bericht door Jason McCoy »

Als de kabel los is dan zou de choke er automatisch af moeten gaan hoor. En dus niet open blijven staan.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Dyoma
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Dyoma »

In dat geval start hij alleen als de choke open gezet wordt. Met dit weer moet dit niet normaal zijn volgens mij. Wel moet ik zeggen dat de accu ook helemaal leeg is. Voor dat ik hem kocht bij de verkoper ook aan een accu booster gehad een daar bleef hij wel stationair draaien. als ik beetje gas geef gaan toeren wel omhoog zodra ik gas los laat slaat hij weer uit.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Ik denk dat je co2 niet helemaal lekker staat afgesteld ook.
Misschien je stationair te laag ook?

Blokjes van de Bashan zijn prima blokjes voor het geld. Dus ik denk dat je het in je carb moet zoeken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie