Beste formuleden,
Na 2 weken dagelijks het forum te bezoeken toch maar besloten een account aan te maken.
Ik ben Yassine, 15 jaar (Bijna 16) en kom uit Zuid-Holland.
Na vele jaren verliefd te zijn op quads nu toch maar besloten een quad aan te schaffen. De knoop was helemaal doorgehakt na een half uurtje quadrijden op vakantie, Ik ben nog in de zoektocht naar een mooie bromquad. Het liefst de Access sp 50. Uiteraard zal ik jullie op de hoogte brengen als ik hem heb gehaald.
Het zal mijn eerste quad worden en ik ben dan ook een leek op dit gebied, maar ik zie dat de forumleden elkaar goed helpen!
Nieuw lid!
-
- Toeschouwer
Nieuw lid!
Laatst gewijzigd door BromQuadrijder op do 27 jun, 2013 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuw lid!
Welkom! volgens mij staan er op mp altijd wel wat goede sp50´s te koop
-
- Toeschouwer
Dankjewel!
hy ik heb een access sp die ik verkoop voor 500
hij heeft nog heel wat werk aan zelf heb ik hem ook pas net van vandaag maar ik heb hem gekocht om op te knappen als project zelf heb ik al een mooie adly ik geef jou de kans om de quad voor het zelfde bedrag te kopen dan wat ik gekocht heb en zo de quad helemaal na jou eigen smaak te maken
laat maar iets horen
hij heeft nog heel wat werk aan zelf heb ik hem ook pas net van vandaag maar ik heb hem gekocht om op te knappen als project zelf heb ik al een mooie adly ik geef jou de kans om de quad voor het zelfde bedrag te kopen dan wat ik gekocht heb en zo de quad helemaal na jou eigen smaak te maken
laat maar iets horen
in bezit van: , Access sp 50(te koop), Aeon Cobra 50 (te koop).
in bezit geweest van :
chinees 50cc
Adly rocky 50cc(70cc)
Bashan 200cc
adly rs 50cc(schakel blok)
aeon cobra 50cc
in bezit geweest van :
chinees 50cc
Adly rocky 50cc(70cc)
Bashan 200cc
aeon cobra 50cc
-
- Toeschouwer
Sorry maar ik ben niet zo van opknapwerk. Ik heb tevens ook weinig verstand van quads. Toch bedankt voor t aanbod
oke wat is ongeveer je budget en binne welke tijd wil je een quad hebben
in bezit van: , Access sp 50(te koop), Aeon Cobra 50 (te koop).
in bezit geweest van :
chinees 50cc
Adly rocky 50cc(70cc)
Bashan 200cc
aeon cobra 50cc
in bezit geweest van :
chinees 50cc
Adly rocky 50cc(70cc)
Bashan 200cc
aeon cobra 50cc