hallo ik heb een probleem met mijn yamaha warrior !!!! als ik start loopt hij goed stagioneer .. ga ik rustig rijden niks aan de hand.. vol gas op de weg ook niet .. kom ik aan het trekken in het zand valt hij vol gas trug in toeren.
stoterd een beetje. dit doet hij niet altijd.. soms valt hij helemaal uit dan heb ik ook even geen stroom meer paar seconde later kan ik weer starten en rijden !!! wie oo wie kan mij helpen
carburator eens reinigen en luchtfilter ook reinigen
kan zijn dat die vuil zijn waardoor uw brandstof mengsel niet goed is
warrior zijn ook al oudere quads misschien eens compressie test laten doen dan weet je ook of je nog genoeg compressie hebt bij verlies is hij ook minder sterk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Luchtfilter heb ik al schoon ! Zal ff caburateur schoon maken kijken wat hij doet ! Hij heeft volgens mij compressie zat ! En heel oud is hij niet bouwjaar 2003 kan het verder nog wat zijn ? De stroom valt ook weg ! Kan zijn as je ac u kapot is dat je dit probleem krijgt ? Mvg
Zoals kris zij doe eerst maar eens een compressie test, ze lijken soms goed te lopen maar dan kan de compressie wel verkeert zijn. Als je zuiger of zuigerveren versleten zijn dan kan de zuiger in de cylinderwand gaan happen. En dat kan een heel duur probleemtje worden, die je dag goed zal dan zal verpesten.
maar de punten waar je op de massa aangesloten zit al gecontroleerd kan zijn dat die geoxideerd zijn en dat die daardoor af en toe weg valt.