Heb onlangs een yamaha blaster gekocht bouwjaar 2007. Ben zeer te spreken over de quad
Wel wil ik er momenteel de weg mee op. Er zaten al pinkers op gemonteerd, maar wanneer ik ze aanleg pinken de lichten mee
Mijn tweede probleem is de kilometerteller die niet reageert. Hij blijft de heele tijd op 0 staan. Er is al een nieuwe batterij ingestoken, contacten en magneet opgepoetst. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn. Gaat om een Endurance Trailtech.
Voor de pinkers zou ik eens de draden nagaan of er ergens geen fout tussen zou zitten bij ze te installeren
En voor de km teller is hier uw antwoord mss al http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ce#p435032" onclick="window.open(this.href);return false;
Best ook een een vapor kopen
We are Anonymous We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us
mc_ti schreef:Voor de pinkers zou ik eens de draden nagaan of er ergens geen fout tussen zou zitten bij ze te installeren
En voor de km teller is hier uw antwoord mss al http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ce#p435032" onclick="window.open(this.href);return false;
Best ook een een vapor kopen
Bedankt voor de info! Zal vanvond nog eens alle draden controleren die van en naar de pinkers lopen. Had inderdaad ook gezien dat er een scheurtje was in de kilometerteller, zit wel geen waterdamp in. Zou dit misschien het probleem kunnen zijn?
Pinkers kan ook massa probleem zijn. Slechte aarding. Minkant van pinkers moet goed contact hebben met kader en kader met minkant batterij of rechtstreeks met batterij.
Jeroen1991 schreef:Pinkers kan ook massa probleem zijn. Slechte aarding. Minkant van pinkers moet goed contact hebben met kader en kader met minkant batterij of rechtstreeks met batterij.
Welja had gezien dat er geen batterij aanwezig was bij mijn quad. De massa van de pinkers was aangesloten op het bevestigingsstaaf van de voorste spatborden.
Jeroen1991 schreef:Zonder batterij kunnen je pinkers niet werken normaal, pinkers hebben relatief veel stroom nodig, en die moet constant zijn, komende van de batterij.
(Normaal he, daarom was in mijn blaster ook een batterij gezet)
Ok bedankt. Zal best eens kijken voor een batterij te plaatsen en ze zo af en toe op te laden.
wat een onzin word hier verkocht ik rij al jaren op mn blaster ZONDER accu maar wel met knipperlichten
ik heb gewoon alles led geen probleem, nog iets als je een accu plaatst word deze gewoon opgeladen door
je motor tijdens het rijden
Jeroen1991 schreef:Zonder batterij kunnen je pinkers niet werken normaal, pinkers hebben relatief veel stroom nodig, en die moet constant zijn, komende van de batterij.
Kun je dat ook nader toelichten?
Volgens mij is dit namelijk niet helemaal waar. Ik dacht dat de spoel van je dynamo ruim voldoende stroom opwekte om pinkers te laten werken. 14V levert dat wel ofzo.
Ik heb net ff gekeken bij een brommer die ik hier nog heb staan en daarbij werken de pinkers ook. Brommer staat zonder accu dus dan moeten ze werken op de dynamo denk ik.
Jason heeft gelijk de dynamo of altenator geeft normaal genoeg stroom al ( anders kan de onteking ook niet werken) denk eerder dat het in de bekabeling slecht contact of slecht massa heeft denk eerder in deze richting moet worden gezocht
We are Anonymous We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us
Kun je dat ook nader toelichten?
Volgens mij is dit namelijk niet helemaal waar. Ik dacht dat de spoel van je dynamo ruim voldoende stroom opwekte om pinkers te laten werken. 14V levert dat wel ofzo.
Ik heb net ff gekeken bij een brommer die ik hier nog heb staan en daarbij werken de pinkers ook. Brommer staat zonder accu dus dan moeten ze werken op de dynamo denk ik.
Weet niet hoe het is bij een blaster maar ik weet bij lowrider zijne banshee hangt ook alles aan de batterij omdat op rolantie alles maar weinig tot niet brand zelfs de achter lichten zeer gevaarlijk. als hij ergens stopte zag je amper zijn stoplicht en pinker die pinkte om de 20sec
Zijn voorste lichten gaan ook harder branden als hij vertrekt die hangen niet op de batterij
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !