Voorstelling John1986

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
John1986
Toeschouwer
Toeschouwer

Voorstelling John1986

Bericht door John1986 »

Hallo allemaal

Ik ben dus jonathan uit omgeving ninove en zou dus binnenkort gaan zien voor een quad. Ik heb momenteel al een paar testritten kunnen maken met de can-am outlander 800 ltd, maar vind dat hier een beetje teveel kracht achterzit voor te beginnen.

Ik ben dus op zoek naar een quad waar 2 personen op kunnen, met 4x4 (veel binnenbaantjes in de buurt), automatische versnelling en toch nog een beetje deftige kwaliteit kan leveren op zowel motorisch als carroserie vlak. Een can-am staat mij enorm aan, alleen wil ik niet meteen 10000 euro neertellen voor een quad waar er dan moet geleerd mee worden. Dus iemand die mij misschien een paar tips kan geven op wat ik zoal moet letten bij aankoop van een 2dehands quad, welke merken ik zeker moet gaan bekijken/testen.

Alvast bedankt!
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: Voorstelling John1986

Bericht door Jason McCoy »

de yamha Grizzly, Suzuki Kingquad en Kawasaki komen in de categorie net iets minder power als de can-am en zijn kwalitatief erg goed
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
John1986
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door John1986 »

Bedankt voor de tip, zien er inderdaad ook wel kwalitatieve quads uit
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Kwaliteit is gelijk aan of misschien zelfs wel beter dan de can-am.

Maar om dat vergelijk te stellen heb je de expertise van de 4x4 rijders hier nodig.
Ikzelf heb er geen enkele ervaring mee. Ja weleens mee gereden maar niet lang genoeg om een vergelijk te maken.

Welkom trouwens
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie