mischa's 660

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
mischa030
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 07 jun, 2013 21:47
Locatie: Houten (utrecht)

mischa's 660

Bericht door mischa030 »

dacht laat ik is beginnen met me projectje te starten hier aangezien er tog wat meer werk in gaat zitten dan ik verwacht had en ik er nog best wel wat aan wil gaan veranderen als me saldo dat toelaat hahah

hier een foto van hoe die er momenteel bij staat
Afbeelding


heb er helaas nog niet veel mee kunnen rijden hooguit een uurtje ongeveer kwam al gauw allemaal nare dingen tegen de reverse sensor die kapot was verstopte en lekkende carburateur die nu gellukkig weer gemaakt is op het knipperlichtje van me sensor na dan klein stukje wezen rijden nadat de carburateur er weer op zat thuis terug gekomen was ik ongeveer een halve liter olie kwijt

foto van hoe dat kwam

Afbeelding


vorige eigenaar vond het blijkbaar nodig om op de plekke waar de pakking kapot was kit over heen te leggen of iets wat dr op lijkt :verymad:
gellukig geen vuil in me olie tegen gekomen zover rechter carter is helaas ook onder gesmeerd

+ me spoel btje aangebakken

Afbeelding

hopelijk is dit het enigste wat ik nog tegen ga komen zodat ik is ken gaan rijde :crosser: :bier:
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: mischa's 660

Bericht door Jason McCoy »

Is t niet verstandig om uit voorzorg t hele blok even open te doen en kijken wat je tegenkomt? Zou me niet verbazen als je meer gekke dingen hebt.
Zou ook zeker even kijken hoe de staat van de zuiger is. Als t ding op deze manier is onderhouden moet je dingen uitsluiten
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
mischa030
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 07 jun, 2013 21:47
Locatie: Houten (utrecht)

Re: mischa's 660

Bericht door mischa030 »

Ja daar heb je gelijk in ga het weekend de service manual maar is doorlezen en de rest maar even demonteren hopelijk valt het allemaal mee
Plaats reactie