Besten,
Heb sinds gisteren een zwarte ltz-400 uit 2008 met alles op en aan.snelheidsmeter,handbeschermers,fp uitlaat,baanwielen.
1 ding werkt er echter niet - de bij geplaatste pinkers.
Ik zou dit zelf proberen herstellen.
Hoe begin ik hier het beste aan?
Moet ik accu afkoppelen om geen risico te lopen de boel kapot te maken?
Ik zie bedrading lopen van voor naar achter en naar startrelais?
Ook zie ik denk ik een pinkrelais steken waar open en bloot 2 klemmetjes op zijn aangesloten.
Ik zal vanavond een paar foto's maken na demontage van een aantal kappen.
Groeten,
Bert
gekocht - suzuki ltz-400
Re: gekocht - suzuki ltz-400
ik heb de pinkers in werking gekregen door 1 van de 2 pinnen te verplaatsen naar een lege pin op de pinkrelais (3 pinnen aanwezig op pinkrelais en slechts 2 die aangesloten waren waarvan dus 1 op de verkeerde pin)
echter nu blijven ze branden de pinkers ipv te pinken.de selectie links-rechts werkt dus wel hoor.
kan dit aan een defecte pinkrelais liggen?
of zou er nog iets anders aan de hand kunnen zijn?
mvg,
Bert.
echter nu blijven ze branden de pinkers ipv te pinken.de selectie links-rechts werkt dus wel hoor.
kan dit aan een defecte pinkrelais liggen?
of zou er nog iets anders aan de hand kunnen zijn?
mvg,
Bert.
een andere vraag is of het normaal is een klikgeluid te horen bij het vertrekken na het overschakelen van achteruit naar 1ste vitesse.
enkel dat klikgeluid te horen dan.
van 1ste naar 2de enz. niet te horen.
mvg,
Bert
enkel dat klikgeluid te horen dan.
van 1ste naar 2de enz. niet te horen.
mvg,
Bert
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Heb je LED knipper lichten of met halogeen bolletje?? anders moet je ook LED relai kopen.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
het zijn gewone lampjes van kleur.volgens quadfun bestaat een led-pinkerrelais idd uit 3 aansluitingspinnen.
nu is er ook een 3-polige relais geplaatst,waar op 1 pin geen spanning te meten is.
op de andere 2 polen dus wel en heb deze 2 nu gebruikt waardoor de lampen wel branden,maar dus niet pinken.
ik heb nu,met een aantal andere onderdelen voor de zekerheid een gewone 2 polige pinkrelais besteld.
voor die 5 eur dat het maar kost
.
zou het daar misschien kunnen liggen,de fout?
grtz,
bert
nu is er ook een 3-polige relais geplaatst,waar op 1 pin geen spanning te meten is.
op de andere 2 polen dus wel en heb deze 2 nu gebruikt waardoor de lampen wel branden,maar dus niet pinken.
ik heb nu,met een aantal andere onderdelen voor de zekerheid een gewone 2 polige pinkrelais besteld.
voor die 5 eur dat het maar kost
zou het daar misschien kunnen liggen,de fout?
grtz,
bert