Quadforumbenelux kalender
-
- Quadverslaafde
Quadforumbenelux kalender
Leek me wel een leuk idee om een quad kalender te maken?
eerst foto's insturen(niet naar mij maar een apart topic ofzo), daarna voten en vervolgens in elkaar flanzen.
Aktie pic of niet, offroad of onroad maakt niet uit.
Misschien met op de achterkant een raster met kleine foto,s diverse ingestuurde pics. aangezien je maar 12 maandjes in een jaar hebt, of ge moet gelijk een 10 jaren plan willen trekken
gewoon voor de fun mits er genoeg animo voor is
eerst foto's insturen(niet naar mij maar een apart topic ofzo), daarna voten en vervolgens in elkaar flanzen.
Aktie pic of niet, offroad of onroad maakt niet uit.
Misschien met op de achterkant een raster met kleine foto,s diverse ingestuurde pics. aangezien je maar 12 maandjes in een jaar hebt, of ge moet gelijk een 10 jaren plan willen trekken
gewoon voor de fun mits er genoeg animo voor is
Laatst gewijzigd door tjobbie op za 03 aug, 2013 21:04, 4 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: Quadforum kalendel voor thuis :p
Lijkt me leuk idee, ik wil er wel 1
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- Jason McCoy
- Quad GOD
Leuk idee wel maar zonder mooie vrouwen erop hoeft t voor mij niet
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
stuur maar een foto van je vrouwJason McCoy schreef:Leuk idee wel maar zonder mooie vrouwen erop hoeft t voor mij niet
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
poll toegevoegd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Quadforum kalender voor thuis :p
Dat word lastig hahaha!!!
En pas de naam van t topic joh
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadverslaafde
Re: Quadforum kalender voor thuis :p
zo danJason McCoy schreef:Dat word lastig hahaha!!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Quadforumbenelux kalender
Lijkt mij wel ferm maar zou iets moeten zijn wat eeuwig mee kan een gewone kalender is voor 1 jaar en volgend jaar kloppen de dagen niet meer
Maar een verjaardags kalender heeft enkel datums kun je ook blijven gebruiken juist met schrikkeljaar zit 29 februari erbij
Wat ze bij mijn dochter haar schoolkalender gedaan hebben vind ik ook ferm elke maand een andere klasfoto en juist in de maand van mijn dochter haar verjaardag toeval of niet staat haar klas foto. nu jaren later datums kloppen niet meer maar hangt die kalender thuis nog op die maand van haar verjaardag en haar klasfoto van toen
Nu zou ik wel een kalender willen maar zou het ook ferm vinden dat mijn quad erbij stond, denk dat iedereen zijn quad wel erbij wil en nog mooier zou zijn dat mijn quad juist in mijn verjaardags maand stond ik weet ben een moeilijk mens en veel eisend maar dan zou je al een gepersonaliseerde kalender moeten laten maken of iets digitaal
Wat je ook kunt doen is iedereen een foto laten doorsturen van zijn quad dat aantal foto's delen door de 12 maanden en dan bv. 4foto's per maand te zetten nu denk ik niet dat je 48 verschillende quad foto's bij elkaar krijgt
Maar een verjaardags kalender heeft enkel datums kun je ook blijven gebruiken juist met schrikkeljaar zit 29 februari erbij
Wat ze bij mijn dochter haar schoolkalender gedaan hebben vind ik ook ferm elke maand een andere klasfoto en juist in de maand van mijn dochter haar verjaardag toeval of niet staat haar klas foto. nu jaren later datums kloppen niet meer maar hangt die kalender thuis nog op die maand van haar verjaardag en haar klasfoto van toen
Nu zou ik wel een kalender willen maar zou het ook ferm vinden dat mijn quad erbij stond, denk dat iedereen zijn quad wel erbij wil en nog mooier zou zijn dat mijn quad juist in mijn verjaardags maand stond ik weet ben een moeilijk mens en veel eisend maar dan zou je al een gepersonaliseerde kalender moeten laten maken of iets digitaal
Wat je ook kunt doen is iedereen een foto laten doorsturen van zijn quad dat aantal foto's delen door de 12 maanden en dan bv. 4foto's per maand te zetten nu denk ik niet dat je 48 verschillende quad foto's bij elkaar krijgt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
Iedereen wil denk wel op een kalender staan maar als je weet hoeveel members qfb heeft
Denk niet dat dat gaat werken.
Moet je met een vergrootglas de plaatjes bekijken.
Das niet tof.
Gewoon 1 jaar kalender en het jaar erop nieuwe ronden nieuwe kansen. Zo duur zal zo,n kalender toch niet zijn. Of iemand heeft een beter idee ?
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Denk niet dat dat gaat werken.
Moet je met een vergrootglas de plaatjes bekijken.
Das niet tof.
Gewoon 1 jaar kalender en het jaar erop nieuwe ronden nieuwe kansen. Zo duur zal zo,n kalender toch niet zijn. Of iemand heeft een beter idee ?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Nee zoveel leden zijn er niet. kijk wat actief is, en neem je daar eens iedereen zijn quad van , dan zit je niet zo ver weg van wat Kris zegt. 2 plaatjes hooguit bij 1 maand, maar mooiste is gewoon 1.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quadverslaafde
Kweet niet hoeveel er actief zijn.
2jarig kalender dan maar haha.
Mij maakt het allemaal niets uit.
2jarig kalender dan maar haha.
Mij maakt het allemaal niets uit.
-
- Quad Master
erg leuk idee, en erg veel echt actieve leden zijn er niet, dat houd bij 50 man wel een keer op (als het er niet minder zijn) dus dan is een kalender nog wel redelijk makkelijk te maken naar ieder zijn zin
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Quadverslaafde
Als dat zo is zou geweldig zijn want dan hoeven we niet te voten ook. Iedereen stuurt gewoon zijn beste foto op in goede kwaliteit en dan kunnen we aan de slag.
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
ik zie het wel zitten zo´n kalender
-
- Quadverslaafde
Kleine test hoe het er bijv uit zou kunnen zien.
Ik heb zomaar even snel wat pics gepakt puur om te proberen. dit is dus puur impressie.
voorkant:
januari:
Februari:
Als iemand het beter kan, zeker niet laten
Ik heb zomaar even snel wat pics gepakt puur om te proberen. dit is dus puur impressie.
voorkant:
januari:
Februari:
Als iemand het beter kan, zeker niet laten