Ltz400. Draait mij quad veel toeren ?
Ltz400. Draait mij quad veel toeren ?
Als ik met mijn quad op straat 60 rij maak tie 4500 toeren rijd ik 70 5300 toeren
Maar rij ik 92 7300 toeren. En begint er op mijn trailtech teller oranje waarschuwings lampje te branden
Is dit normaal. Gewoon standaart tandwielen
Nieuw model ltz injectie.
Weten julie daarvan de standaart tandwiel verhouding zou graag iets minder toeren
Willen maken
Wat kan ik dan het beste doen
Alvast bedankt
Maar rij ik 92 7300 toeren. En begint er op mijn trailtech teller oranje waarschuwings lampje te branden
Is dit normaal. Gewoon standaart tandwielen
Nieuw model ltz injectie.
Weten julie daarvan de standaart tandwiel verhouding zou graag iets minder toeren
Willen maken
Wat kan ik dan het beste doen
Alvast bedankt
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Ltz400. Draait mij quad veel toeren ?
Je moet ook op schakelen....
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
welke banden heb je opliggen
je kunt ander tandwielen steken als je even op forum zoekt tandwielverhouding LTZ kom je al veel tegen
hier al 1 topic
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ouding+LTZ" onclick="window.open(this.href);return false;
je kunt ander tandwielen steken als je even op forum zoekt tandwielverhouding LTZ kom je al veel tegen
hier al 1 topic
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ouding+LTZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Jason doe lekker bij de hand
- Jason McCoy
- Quad GOD
Je moet er even bij zetten in welke versnelling je rijd want als jou top 90 is in zn hoogste versnelling dan denk ik eerder dat je teller niet klopt dan dat je 90 rijd. Een LTZ haalt standaard namelijk een veel hogere snelheid.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik rij in 5e versnelling en dat is zen top ook niet heb nog veel gas over maar dat gaat dat lampje aan van toeren waarschuwing is een trailtech teller. Tandwiel verhouding is 15 voor 40 achter?
Zitten originele crossbanen op
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dan kun je beter je teller opnieuw afstellen. Denk niet dat t probleem in je quad zit maar in die teller
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
trailtech vapor kun je de toeren instellen wanneer je lampjes gaan branden is ook maar een inducasie wanneer je moet schakelen en het rode lampje is voor uw max toerental wie kijkt daar naar en zelfs al zouden die constant branden betekend geen gevaar voor je quad
maar als je veel op de weg rijd dan zou ik er eens aan denken om uw tandwielen aan te passen
maar als je veel op de weg rijd dan zou ik er eens aan denken om uw tandwielen aan te passen
Groetjes Kris
- Jason McCoy
- Quad GOD
Owja, bij de hand spel je als bijdehand, dus aan elkaarRaptor076 schreef:Jason doe lekker bij de hand
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
er hoort standaard een 14 tands voortandwiel op te zitten
als er nu een 15 op zit kan het best eens zijn dat je koppeling slipt
omdat hij er gewoon te hard aan moet trekken
als er nu een 15 op zit kan het best eens zijn dat je koppeling slipt
omdat hij er gewoon te hard aan moet trekken
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadverslaafde
Je zegt veel gas over maar zit je in z,n 5e versnelling@7300 toeren niet tegen z,n toeren begrenzer aan te hikken?
bij een rappie is dat namelijk wel het geval in z,n 5 tenzij je een bluewire mod doet.
vapor lampje is zoals gezegd gewoon indicatie en kun je waarschijnlijk verstellen.
Ik zou voor een wat groter tandwiel steken. Denk dat dat geen enkel probleem op mag leveren.
bij een rappie is dat namelijk wel het geval in z,n 5 tenzij je een bluewire mod doet.
vapor lampje is zoals gezegd gewoon indicatie en kun je waarschijnlijk verstellen.
Ik zou voor een wat groter tandwiel steken. Denk dat dat geen enkel probleem op mag leveren.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Hij hikt niet tegen de begrenzer aan maar
Ga een kleiner tandwielsteke. Achter 36 ofzo
Ga een kleiner tandwielsteke. Achter 36 ofzo
ben vandaag even gaan rijden en had een snelheid van 105 km op 8500 toeren
hoe is dat bij julie ?
alvast bedankt
hoe is dat bij julie ?
alvast bedankt
ik heb ook een ltz400 met injectie. mijn tandwielverhouding is aangepast naar 15 36.
tegen 90km/u doe ik 3150 toeren dus ligt wel wat beter dan bij jou. de mijne gaat ook vlot 120 en meer
tegen 90km/u doe ik 3150 toeren dus ligt wel wat beter dan bij jou. de mijne gaat ook vlot 120 en meer