na m'n vakantie in 't buitenland de quad nog maar es uitgehaald.
merkte direct dat ik precies wat moest tegensturen om rechtdoor te rijden. dit werd erger en erger na enkele dagen.
nu heb ik 't gevoel dat m'n stuur nogal wiebelt bij de minste draai. dit had ik in het begin ook maar toen stond m'n spoor niet goed afgesteld. bram gielen heeft dit toen voor me gedaan en dit staat nog steeds perfect (net nog nagekeken).
ik merkte nu dat m'n rechtervoorband aan de binnenkant veel meer afgesleten was dan aan de buitenkant. heb dan de waterpas eens aan de buitenkant tegen de velg gezet en dit is bijna 1 cm verschil! aan de linkervoorband is dit zowat waterpas.
hoe komt dit? hoe en waar regel ik dit bij?
ltz400 voorwiel staat scheef?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: ltz400 voorwiel staat scheef?
Zit je wiel wel goed vast? Dus de 4 moeren en de centrale wielmoer?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: ltz400 voorwiel staat scheef?
was ik achteraf ook al aan het denken. probleem is dat ik weinig tijd heb en dus met de quad ga werken. vandaag dan maar met de auto geweest. hopelijk morge effe tijd om er snel es naar te kijken. dat 1 of meer van de 4 moeren niet vast zit lijkt me nogal sterk want de bouten staken even ver uit. en een dikke cm zou ik zeker wel merken. zal dan het wiel eens afnemen en es kijken naar de centrale wielmoer. je bedoelt toch aan de as neem ik aan?
- Jason McCoy
- Quad GOD