even voor stellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Plaats reactie
PerryYamaha
Easy Quadrider
Easy Quadrider

even voor stellen

Bericht door PerryYamaha »

Hallo,
ik ben Perry Derksen kom uit de Overbetuwe (gld) en ik ben 15 jaar. Ik denk dat hier goed gepraat kan worden over quads.
Ik rij vanaf me 10 de ik heb heel lang lopen zeuren voor een quad en jawel op 1 juli 2008 om 6 uur stond daar mijn eerst quad een e-ton viper 90r daar was ik toen super blij mee zo is de verslaving dus begonnen we wonen hier op een boerderij met 80 stuks melkvee om de koeien op te halen en draadjes te zetten rolen we de viper in 2010 in voor een eton challenger cxl 150 daar had ik niet zo veel plezier mee maar mijn vader wel dus ik had in september vorig jaar van me eigen centen een Yamaha Blaster bij elkaar gespaard maar die heb ik vorige maand verkocht Afgelopen zaterdag heb ik van een maat van me een Yamaha Yfz 250 overgenomen om meer de cross baan op te gaan door heel Nederland een yfz 250 is een YFZ 450 2009 met een blok van een YZ250 cross moter zo een als boven aan de site rechts staat.Daar kan ik nu mee tussen de mon junioren gaan rijden. Dus dit was mijn geschiedenis ik denk dat op deze site veel andere quad rijders (crossers) zijn en veel forums over quads :applaus:
Perry Derksen :D
Yamaha! Crossen! :crosser:
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: even voor stellen

Bericht door Jason McCoy »

Welkom Perry, misschien komen we wel een keer jou kant uit met een rit. Is goed te doen.

Zou je misschien iets meer gebruik willen maken van leestekens zoals komma's enzo. Nu zijn sommige zinnen een beetje lastig te lezen :wink:
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie