Tommeke18
-
- Toeschouwer
Tommeke18
ondertussen me ook eventjes voorstellen se.
Ik ben Tom,
ben ondertussen 26jaar en afkomstig van booischot (heist op den berg)
2jaar geleden heb ik mijn quadje 2e hands gekocht en ondertussen al enkele dingen veranderd en verlaagd.
ondertussen 2jaar later ziet de quad er nu als volgt uit:
foto quad
Airbrush van de kappen
grtz tom
Ik ben Tom,
ben ondertussen 26jaar en afkomstig van booischot (heist op den berg)
2jaar geleden heb ik mijn quadje 2e hands gekocht en ondertussen al enkele dingen veranderd en verlaagd.
ondertussen 2jaar later ziet de quad er nu als volgt uit:
foto quad
Airbrush van de kappen
grtz tom
Laatst gewijzigd door Tommeke18 op za 09 aug, 2014 22:36, 5 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Nieuwe Gek Op De Baan (regio heist op den berg)
Welkom!! Vind deze kleuren stelling wel mooi hoor. Daar zou ik niet teveel aan doen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
Zakken die handel
Is iedereen zijn keuze eigenlijk maar plat vind ik al jaren de max, persoonllijk hangt mijne op 5cm van de grond
Quad hé
Uitlaten gepolijst en nog wat andere details en je hebt een heel andere quad
Is iedereen zijn keuze eigenlijk maar plat vind ik al jaren de max, persoonllijk hangt mijne op 5cm van de grond
Quad hé
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Toeschouwer
yamahakoppel schreef:Zakken die handel
Quad hé
heb momenteel al andere dempers besteld van kw. maar weet of ik hem daar laag genoeg mee ga krijgen. ik denk dat het mooier is om breder en lager te gaan. er is ook een andere uitlaat in de maak en velgen worden ook nog veranderd normaal gezien.
maar alle tips van hoe en wat om hem nog mooier te krijgen zijn altyd welkom
Met kw veren zakt die 6,5cm en velen zeggen dat da genoeg is
Maar idd verlaagd en verbreed heeft al een heeeeeel ander zicht
Maar idd verlaagd en verbreed heeft al een heeeeeel ander zicht
in bezit van :
Yamaha Raptor 700R 2013
Yamaha Raptor 700R 2013
-
- Toeschouwer
Re: Tommeke18
ziezo voorstelling is weer eens keertje up to date
-
- Quadverslaafde
Dik hoor! Toffe ride heb je daar.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Peter skull
- Quadrunner
Nou zeker, ziet er bruut uit
Vet dat je die warninglabels niet meer hebt
Vet dat je die warninglabels niet meer hebt
- yamahakoppel
- Quad GOD
ferm veranderingen
uw achterrem staat wat ongelukkig, er bestaan speciale rempedalen die verder naar buiten komen
hoe is uw afstelling van de motor, omdat uw uitlaten zo blauw gekleurd zijn denk ik dat de motor te arm staat afgesteld.
uw achterrem staat wat ongelukkig, er bestaan speciale rempedalen die verder naar buiten komen
hoe is uw afstelling van de motor, omdat uw uitlaten zo blauw gekleurd zijn denk ik dat de motor te arm staat afgesteld.
Groetjes Kris
-
- Toeschouwer
bedankt allemaal voor de toffe reacties.
@yamahakoppel : idd klopt de rem staat momenteel nog beetje ongelukkig deze is reeds al een tijdje besteld. (SuperPegs) en volgens het mailtje dat ik gekregen heb is deze in aantocht.
Hi,
I am just letting you know that we are working on your order, we were out of the Raptor Brake lever and just got our new batch made, we have your lever in powder coat now. Sorry again for the delay, we will get your order out as soon as possible. Thanks!
Best Regards,
Matt McCormick
nu de afstelling is wel bij geregeld door reytec ondertussen. maar de pc5 en nog nieuwe tandwielen moeten ook nog geplaatst worden enzo. vanaf dit klaar is moet hij toch naar testbank en kan hij ook ineens goe afgesteld worden. wel bedankt voor de opmerken. kan er alleen maar uit leren.
@yamahakoppel : idd klopt de rem staat momenteel nog beetje ongelukkig deze is reeds al een tijdje besteld. (SuperPegs) en volgens het mailtje dat ik gekregen heb is deze in aantocht.
Hi,
I am just letting you know that we are working on your order, we were out of the Raptor Brake lever and just got our new batch made, we have your lever in powder coat now. Sorry again for the delay, we will get your order out as soon as possible. Thanks!
Best Regards,
Matt McCormick
nu de afstelling is wel bij geregeld door reytec ondertussen. maar de pc5 en nog nieuwe tandwielen moeten ook nog geplaatst worden enzo. vanaf dit klaar is moet hij toch naar testbank en kan hij ook ineens goe afgesteld worden. wel bedankt voor de opmerken. kan er alleen maar uit leren.