Startprobleem raptor 660
-
- Quadracer
Startprobleem raptor 660
Hello guys,
Ik heb volgend probleem: als ik wil starten tikt hij net zoals dat de batterij leeg zou zijn, dit is echter niet zo en na een aantal keer proberen start hij ook steeds weer gewoon. Ik dacht eerst aan een slecht contact want soms start hij meteen en soms moet hij eerst zo een paar keer klikken voor het lukt, maar dan zou hij ook niet moeten klikken?
Ik tast zo een beetje in het duister naar de oorzaak, en ondanks ik hem steeds tot starten aangemaand krijg wil ik liever niet dat ik binnenkort ergens Sta en hij niet meer start
Dank bij voorbaat voor het meedenken!
Ik heb volgend probleem: als ik wil starten tikt hij net zoals dat de batterij leeg zou zijn, dit is echter niet zo en na een aantal keer proberen start hij ook steeds weer gewoon. Ik dacht eerst aan een slecht contact want soms start hij meteen en soms moet hij eerst zo een paar keer klikken voor het lukt, maar dan zou hij ook niet moeten klikken?
Ik tast zo een beetje in het duister naar de oorzaak, en ondanks ik hem steeds tot starten aangemaand krijg wil ik liever niet dat ik binnenkort ergens Sta en hij niet meer start
Dank bij voorbaat voor het meedenken!
Yamaha Raptor 660R!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Startprobleem raptor 660
Als je de bougie eruit is, doet i dat t zelfde of gaat i dan wel netjes rond?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik denk dat uw starter het aan het begeven is.
If in doubt, Flat out...
Can Am DS 450 EFI 2009
Yamaha Raptor 700R 2009
Yamaha Raptor 350R SE 2008 (Verkocht)
Can Am DS 450 EFI 2009
Yamaha Raptor 700R 2009
Yamaha Raptor 350R SE 2008 (Verkocht)
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik denk dat de decompressie klep niet lekker zit. Is gokken vandaar dat ik vraag wat i doet zonder bougie
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
Sorry voor mijn onduidelijkheid: de starter draait ook gewoon niet dan als hij klikt he. Gewoon zoals bij een platte batterij.
Yamaha Raptor 660R!
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb het bij mijn warrior ook voor gehad, was een dichting kapot van de starter waardoor er olie in kwam en hierdoor ging de starter ook niet als je dan paar keer probeerde te starten brande de olie weg van de koolborstels waardoor die toch rond ging
starter is gemakkelijk open te doen en terug dicht om het even te controleren, 2 bouten. wel kijken dat je koolborstels terug goed zitten
starter is gemakkelijk open te doen en terug dicht om het even te controleren, 2 bouten. wel kijken dat je koolborstels terug goed zitten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dat snap ik. Maar als je decompressieklep niet goed werkt heeft de quad teveel tegendruk waardoor i niet rond wil. dan hoor je m ook tikken.
Dus de stappen zijn idd zoals Kris zegt de starter nakijken en daarna de bougie eruit en kijken wat er dan gebeurd
Dus de stappen zijn idd zoals Kris zegt de starter nakijken en daarna de bougie eruit en kijken wat er dan gebeurd
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
gek, ik wist niet dat hij ook klikte als hij het niet gedraaid krijgt, weer heel wat bijgeleerd, maar zal voor na het weekend zijn!
Yamaha Raptor 660R!
- Jason McCoy
- Quad GOD
De klik die je hoort is puur het schakelen van je relais. Als je het stroom cicuit sluit klikt i altijd. Alleen normaal hoor je dat niet omdat je blok meteen draait en dan hoor je dus t blok
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
Ik denk dat het wat met de starter te maken heeft wat Kris zegt want het is meestal ook enkel in het begin..
Alleen kan ik daar niet aan omdat de uitlaat ervoor zit dus dat is best een probleem..
Alleen kan ik daar niet aan omdat de uitlaat ervoor zit dus dat is best een probleem..
Yamaha Raptor 660R!