Ik heb bij mijn quad kvf650 kenda speedracer banden gekregen nu vroeg ik mij af hoeveel deze banden nog waard zij er is Max maar 200 km met gereden om dat de vorige eigenaar overgeschakeld is naar maxiss dirt de reden hiervoor weet ik niet maar ik ben er dus niets mee met deze banden, ( ik heb de dirt nig en ik rij voornamelijk met noppen banden) nu wil een kennis van mijn ouders ze overnemen maar ik weet nie wat ik ervoor moet vragen. Misschien weet iemand meer?
Mvg LDL
Kenda speedracer
-
- Quadfanaat
Re: Kenda speedracer
.
Laatst gewijzigd door raptorator op vr 03 jan, 2014 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan?
raptorator schreef:Welke wil je nou verkopen? Het is een beetje onduidelijk
Een vriend van mij wil de kenda speed racer maar ik weet niet wat deze waard zijn en ik zou ze hem graag willen verkopen.
Gr.
-
- Quadfanaat
.
Laatst gewijzigd door raptorator op vr 03 jan, 2014 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Hij legt gewoon uit waarom ze niet gebruikt worden en hoeveel ze gebruikt zijn.
Ik zie niks geks hoor, is duidelijk genoeg allemaal.
Je zegt dat de band niet teveel gebruikt is. Dan kun je toch ongeveer 75% van de nieuwprijs aanhouden denk ik zo
Je zegt dat de band niet teveel gebruikt is. Dan kun je toch ongeveer 75% van de nieuwprijs aanhouden denk ik zo
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Oké bedankt !Jason McCoy schreef:Hij legt gewoon uit waarom ze niet gebruikt worden en hoeveel ze gebruikt zijn.