Goeiedag,
Ik ben Dave, 39 en sinds kort (paar maanden) in het bezit van een Barossa Cheetah 250CC.
Eigenlijk ben ik met de quad begonnen na een behoorlijke zoektocht. Voor een leuke prijs de Barossa kunnen aanschaffen en bij Racing Bikes (Krabbendijke) in het onderhoud, dus in bekwame handen.
Het is een quad met wat werk, maar goed, voor het bedrag waar ik hem voor kocht, is dat logisch. Gelukkig valt het binnen de perken en rijdt de quad gewoon goed.
De reden dat ik aan een quad begon, lag erin dat ik een Range Rover Classic weg moest doen omdat Weekers besloot dat LPG dermate vervuilend was dat ik 188 euro per maand moest af gaan tikken. De quad had altijd al een aantrekkingskracht op mij, dus de stap gezien de woon-werkafstand was dermate dat het aantrekkelijker is dan de trein. 16 Km enkele reis is goed te doen, al had er een grotere tank op mogen zitten.
Er zijn nog wel wat wensen qua verbetering aan m'n Barossa. Handkappen (winterweer...), betere koplamp en een nieuwe uitlaat, omdat vanmorgen het laatste stuk pijp van de demper losbrak. De uitlaat is een Krieger. Een grotere tank zou heel prettig zijn, maar vooralsnog is de quad een geslaagde aankoop. Je ziet de koppies als het ware omdraaien als je op de quad langskomt. De Krieger geeft wat dat betreft een 'aardig' geluid!
Voorstellen
-
- Easy Quadrider
Re: Voorstellen
Welkom!
Kijk voor de winter eens voor deze.
Heb ze ook aangeschaft, in GNCC rijden ze er allemaal mee.
http://quadtuning.nl/index.php?id_produ ... er=product" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk voor de winter eens voor deze.
Heb ze ook aangeschaft, in GNCC rijden ze er allemaal mee.
http://quadtuning.nl/index.php?id_produ ... er=product" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de ideeën. Maar zag ergens iets staan over grotere tanks. Dus ga dat zeker verder uitzoeken!
Welkom hier,heb je geen foto van je quad?