deuren voor in de winter buggy
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: deuren voor in de winter buggy
het is misschien minder mooi maar je moet naar uw eigen comfort kijken hé in de zomer neem je ze gewoon terug af
vrouwen weten ook als ze een mini rokje aan hebben wij mannen meer kijken maar in de winter trekken ze toch een broek aan
vrouwen weten ook als ze een mini rokje aan hebben wij mannen meer kijken maar in de winter trekken ze toch een broek aan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Zijn er geen ''harde'' deuren te krijgen?
Denk dat je na 2 keer die rits wel zat bent.
Denk dat je na 2 keer die rits wel zat bent.
Harde deuren zijn er niet op dit model. Je kan ze zelf maken maar dan moet je ten 1ste al handig genoeg zijn en ik wil ook niet overal in beginnen boren enz.
YOLO
Das jammer.Carlovdw schreef:Harde deuren zijn er niet op dit model. Je kan ze zelf maken maar dan moet je ten 1ste al handig genoeg zijn en ik wil ook niet overal in beginnen boren enz.
Boren ect. heb ik ook een hekel aan.
Had ik ook al in ged8en. Maar dan kom in op het andere feit. Dat handig zijn. Ik heb bijna gn ervaring metaal en al zeker gn materiaal behalve een slijpschijf. Ik weet als ik mij er toe zet en heel op het gemak dat het wel zou lukken. Maar wat kost het dan? Deze waren 250+ de verzending. En heel gemakkelijk afneembaar en in men koffertje mee te nemen. Als het dan regent stop ik en klik ze erop.
YOLO
Na wat twijfel heb ik ze dan toch besteld, hoop dt ik ze heb voor de 26 ste voor een eerste stevige testrit
YOLO
- yamahakoppel
- Quad GOD
Ik kom bij u zitten
Neen handvat verwarming op en af en toe aan de rode lichten in neutraal en handen voor de uitlaat dat is dus de reden dat ik een dubbele uitlaat heb gewoon achterover leunen en handjes voor de uitlaat
Neen handvat verwarming op en af en toe aan de rode lichten in neutraal en handen voor de uitlaat dat is dus de reden dat ik een dubbele uitlaat heb gewoon achterover leunen en handjes voor de uitlaat
Groetjes Kris
Dat ziet er wel goed uit
Heb je al veel KM's gereden met je terracross, en bevalt het?
Heb je al veel KM's gereden met je terracross, en bevalt het?
Een kleine 2000 km, ik vind het wel fijn. Hij mocht misschien niet iets heviger maar ...
Hoeft niet. Het fijnste aan een buggy is je stapt in de zomer in je short en t shirt erin en kan rijden terwijl anders, een helm, jas, broek enz..
Hoeft niet. Het fijnste aan een buggy is je stapt in de zomer in je short en t shirt erin en kan rijden terwijl anders, een helm, jas, broek enz..
YOLO
Juist mail gehad ze zijn toch al in belgie. Nu w8 op Bpost dus dat kan nog wat duren
YOLO
Heel de week thuis geweest
Wanneer leveren ze? De dag dat ik 2u weg ben en dan ook nog in die 2u
Nu ma w8 tot morgen
Wanneer leveren ze? De dag dat ik 2u weg ben en dan ook nog in die 2u
Nu ma w8 tot morgen
YOLO
geduld,
of als de buurman thuis is.
of als de buurman thuis is.