hallo,
bij mijn raptor 660 is de stator kapot en ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe, nou zie ik op ebay stators staan van $35 tot $300.
heeft iemand ervaring met zulke goedkope stators?
alvast bedankt!
raptor 660 stator kopen
-
- Quadracer
Re: raptor 660 stator kopen
Jup!
Bij mij steekt er al ene een jaar of twee/3 in, enige probleem was dat de twee kabelkes van dat kleine blokje wat erbij hoort omgekeer waren, dus die hebben we gewoon even moeten omwisselen.
Ofjah, "gewoon even"' heeft wel heel wat dagen en uren gekost om dat probleem te vinden, maar tot op heden werkt hij nog perfect dus
Bij mij steekt er al ene een jaar of twee/3 in, enige probleem was dat de twee kabelkes van dat kleine blokje wat erbij hoort omgekeer waren, dus die hebben we gewoon even moeten omwisselen.
Ofjah, "gewoon even"' heeft wel heel wat dagen en uren gekost om dat probleem te vinden, maar tot op heden werkt hij nog perfect dus
Yamaha Raptor 660R!
mooi, bedankt, ga ik er zo een bestellen!
op marktplaats vragen ze €130 voor een gebruikte uit 2003, vond ik een beetje overdreven!
op marktplaats vragen ze €130 voor een gebruikte uit 2003, vond ik een beetje overdreven!
ik had er een besteld van €38 incl. verzendkosten, ze hadden hem opgestuurd als gift, binnen een week in huis! ingebouwd, paste allemaal perfect en zag er goed afgewerkt uit. hij laad ongeveer 14V bij dus een echte aanrader! nou alleen zien hoelang hij het volhoud...
gr
gr
-
- Quadracer
Nice, bedankt ook voor de update, daar hebben. Forumgebruikers wat aan!
Yamaha Raptor 660R!