suzuki ltz valt uit
suzuki ltz valt uit
iemand die me kan helpen ?
mijn quad valt steeds uit.
kheb hem gisteren gaan afspuiten en en toen ik hem daar liet draaien om mijn handschoenen en helm aan te doen viel hij uit.
hem dan in gank gestoken en vertrokken richting thuis. toen ik thuis kwam droei de ventilator ( is dit normaal in die koude , nee toch) het laatste stuk was een lange baan van 5km die ik op het gemak reed. hij zou toch voldoende afgekoeld worden van de wind.
nu deze namiddag wilde ik een ritje doen en bij het warmdraaien viel hij weer uit. heb er dan in de straat willen mee rijden maar dit ging langs geen kanten valt steeds uit bij het willen aanzetten.
grtzz
mijn quad valt steeds uit.
kheb hem gisteren gaan afspuiten en en toen ik hem daar liet draaien om mijn handschoenen en helm aan te doen viel hij uit.
hem dan in gank gestoken en vertrokken richting thuis. toen ik thuis kwam droei de ventilator ( is dit normaal in die koude , nee toch) het laatste stuk was een lange baan van 5km die ik op het gemak reed. hij zou toch voldoende afgekoeld worden van de wind.
nu deze namiddag wilde ik een ritje doen en bij het warmdraaien viel hij weer uit. heb er dan in de straat willen mee rijden maar dit ging langs geen kanten valt steeds uit bij het willen aanzetten.
grtzz
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: suzuki ltz valt uit
kijk eens in uw luchtfilterbak of daar geen water in zit kan wel eens gebeuren als je hem afspuit
weet niet of Suzuki dit heeft maar bij yamaha kun je een stop onder de bak los doen zodat die leeg loopt ik doe dit altijd na het afspuiten. soms komt er niks uit maar soms toch een glas vol denk ik
als je water via je luchtfilter hebt binnen gekregen moet je carburator zuiver maken of uw injectie sproeier als het injectie is
weet niet of Suzuki dit heeft maar bij yamaha kun je een stop onder de bak los doen zodat die leeg loopt ik doe dit altijd na het afspuiten. soms komt er niks uit maar soms toch een glas vol denk ik
als je water via je luchtfilter hebt binnen gekregen moet je carburator zuiver maken of uw injectie sproeier als het injectie is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
heb net gaan kijken en de luchtfilter is vettig maar niet nat. de luchtfilterbak is droog.yamahakoppel schreef:kijk eens in uw luchtfilterbak of daar geen water in zit kan wel eens gebeuren als je hem afspuit
ik heb er een filmpje van als hij uitvalt maar hoe moet ik dit hier posten ?
geoffn schreef:heb net gaan kijken en de luchtfilter is vettig maar niet nat. de luchtfilterbak is droog.yamahakoppel schreef:kijk eens in uw luchtfilterbak of daar geen water in zit kan wel eens gebeuren als je hem afspuit
ik heb er een filmpje van als hij uitvalt maar hoe moet ik dit hier posten ?
Youtube ?
Link
en anders de link hier plaatsen
http://www.youtube.com/watch?v=-_D2UUQM ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
op het laatste valt ie uit en maakt ie zo'n raar geluid.
-_D2UUQMOMg&feature deze codegeoffn schreef:http://www.youtube.com/watch?v=-_D2UUQM ... e=youtu.be
Link
Misschien vocht in een conektor gekomen. Maar af spuiten met hogedrukreiniger heeft mij onder ander een cdi gekost.
- aroundinafrica
- Quadfanaat
hoi
ik had hier ook een topic over gestart ,zelfde gedoe,na het wassen met tuinslang,,
soms wel starten en ietsie pietsie hoger stationair lopen daarna sloeg tie weer af,,heb het laten drogen volgende dag deed alles het weer,,daarna stekkers ingespoten ,en voorlopig geen last meer gehad ,,
toch ergens drupje water in gekomen ergens
ik had hier ook een topic over gestart ,zelfde gedoe,na het wassen met tuinslang,,
soms wel starten en ietsie pietsie hoger stationair lopen daarna sloeg tie weer af,,heb het laten drogen volgende dag deed alles het weer,,daarna stekkers ingespoten ,en voorlopig geen last meer gehad ,,
toch ergens drupje water in gekomen ergens
i dont need sex, the gouverment fuck's me every day!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik denk ook dat t vocht is. Afspuiten met hoge druk is ook niet zo best voor je quad hoor. Je blaast ook overal zand tussen je lagers enzo.
Het je niet gewoon water tussen je bougiedop gekregen. Als die niet goed afsluit krijg je dit ook
Het je niet gewoon water tussen je bougiedop gekregen. Als die niet goed afsluit krijg je dit ook
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ja ik denk ook dat het wat van vocht moet zijn. toen zijn de problemen begonnen. ja dat met die hogedruk is nu ook de 1ste en laatste keer dat ik dit heb gedaan.
maar dit is nu zo'n 2 dagen geleden moest het water zijn wat dit nu toch al weg ?
ik ben daarnet nog eens gaan zien. ik leg de motor aan om hem te laten warmdraaien. dit gaat de eerste 3min goed tot ie begint warm te krijgen. hij krijgt miserie om stationair te blijven draaien. vanaf ik aan mijn gas kom is het gedaan en valt ie uit.
ik hoop dat iemand me kan helpen.. heb de quad nu zo'n 3 maand en die heeft al meer in de garage gestaan dan dat ik er mee wil/kan rijden. heb nu al 2000euro kosten gemaakt aan de quad ik hoop dat dit nu een kleinigheid is
grtz
maar dit is nu zo'n 2 dagen geleden moest het water zijn wat dit nu toch al weg ?
ik ben daarnet nog eens gaan zien. ik leg de motor aan om hem te laten warmdraaien. dit gaat de eerste 3min goed tot ie begint warm te krijgen. hij krijgt miserie om stationair te blijven draaien. vanaf ik aan mijn gas kom is het gedaan en valt ie uit.
ik hoop dat iemand me kan helpen.. heb de quad nu zo'n 3 maand en die heeft al meer in de garage gestaan dan dat ik er mee wil/kan rijden. heb nu al 2000euro kosten gemaakt aan de quad ik hoop dat dit nu een kleinigheid is
grtz
problem solved.
hij had stroomverlies aan de bougiekabel.
rijd weer perfect en valt niet stil.
hij had stroomverlies aan de bougiekabel.
rijd weer perfect en valt niet stil.