even voorstellen: Yamaha Raptor 700R uit Zuid-Limburg
even voorstellen: Yamaha Raptor 700R uit Zuid-Limburg
Hallo allemaal,
Ik heb me een tijd geleden reeds aangemeld hier, maar me nog steeds niet voorgesteld.
Bij deze dus!
Ik ben Pim Smeets, woon in Simpelveld (Zuid-Limburg) en heb sinds enkele weken een Yamaha Raptor 700R uit 2006. De machine is uitgevoerd in de 50th Anniversary Edition -kleur zwart/wit/geel.
Wijzigingen die zijn aangebracht door de vorige eigenaar:
*andere nerfbars met heelguard
*GYTR-voorbumper i.p.v. dat sneue plastic standaard bumpertje
*sparkarrestor verwijderd
*verlaagd
*verbreed
*andere velgen (beadlock) met Maxxis-dirt banden 225 breed (achterzijde) en 165 breed (voorzijde)
*Yoshimura PIM-2 gemonteerd
*Trailtech-teller gemonteerd
*dagrijverlichting gemonteerd
*breed stuur
*Rental stuurhoes
*beschermingshoezen voor de vering
Tevens is deze voorzien van kenteken en heeft een beurt gehad kort voordat ik hem kocht. Klaar voor het seizoen dus!!!
Wat ik zelf heb gedaan tot nu toe:
*teveel aan olie uit het dry-sump-systeem gehaald. Zat iets meer dan een kwart liter teveel in. Kwestie van opzuigen met een pomp totdat hij op peil stond
*ketting gespannen
*nieuwe verlichting gemonteerd (lampjes knipperlichten)
*Trailtech-teller juist gezet qua omwenteling, zodat hij niet meer teveel kilometer aangeeft
Heb hiervoor een AGM Catbrier 200 gehad; heb ik toen in een opwelling gekocht, maar zeer weinig plezier aan gehad. Zulke slechte kwaliteit!! 1 uur rijden was 1 week op onderdelen wachten en 1 uur sleutelen. Niet mijn ding!
Deze heb ik een tijd geleden verkocht en bedacht me onlangs dat ik toch wel weer een quad zou willen aanschaffen.
In eerste instantie aan het kijken voor een Suzuki LTZ400, maar uiteindelijk toch maar meteen voor het (meer) ultieme gegaan met oog op vermogen, restwaarde en zitcomfort (ik ben 1.98 meter lang en weeg 108 kg).
Wat ik nog van plan ben:
*sportuitlaat (slip on of compleet systeem) aangezien ik de standaard uitlaat zonder insert te veel vind knallen en te veel kabaal vind maken. Sowieso ziet een Yoshimura o.i.d. nog sportiever uit met een bijpassend geluid.
*andere luchtfilter (weet niet of dit veel pluspunten heeft t.o.v. het standaard filterelement)
*alles in orde houden
Als werk ben ik salesmanager bij 2 technische groothandels (automobielindustrie). Hier kan ik dus ook aan goed gereedschap en Eurol-olie voor een zacht prijsje komen
Ik hoop dat de foto's te bekijken zijn!
Zo; nu weten jullie ook wie de lawaaierige gele Raptor in Zuid Limburg is
Groeten,
Pim
Ik heb me een tijd geleden reeds aangemeld hier, maar me nog steeds niet voorgesteld.
Bij deze dus!
Ik ben Pim Smeets, woon in Simpelveld (Zuid-Limburg) en heb sinds enkele weken een Yamaha Raptor 700R uit 2006. De machine is uitgevoerd in de 50th Anniversary Edition -kleur zwart/wit/geel.
Wijzigingen die zijn aangebracht door de vorige eigenaar:
*andere nerfbars met heelguard
*GYTR-voorbumper i.p.v. dat sneue plastic standaard bumpertje
*sparkarrestor verwijderd
*verlaagd
*verbreed
*andere velgen (beadlock) met Maxxis-dirt banden 225 breed (achterzijde) en 165 breed (voorzijde)
*Yoshimura PIM-2 gemonteerd
*Trailtech-teller gemonteerd
*dagrijverlichting gemonteerd
*breed stuur
*Rental stuurhoes
*beschermingshoezen voor de vering
Tevens is deze voorzien van kenteken en heeft een beurt gehad kort voordat ik hem kocht. Klaar voor het seizoen dus!!!
Wat ik zelf heb gedaan tot nu toe:
*teveel aan olie uit het dry-sump-systeem gehaald. Zat iets meer dan een kwart liter teveel in. Kwestie van opzuigen met een pomp totdat hij op peil stond
*ketting gespannen
*nieuwe verlichting gemonteerd (lampjes knipperlichten)
*Trailtech-teller juist gezet qua omwenteling, zodat hij niet meer teveel kilometer aangeeft
Heb hiervoor een AGM Catbrier 200 gehad; heb ik toen in een opwelling gekocht, maar zeer weinig plezier aan gehad. Zulke slechte kwaliteit!! 1 uur rijden was 1 week op onderdelen wachten en 1 uur sleutelen. Niet mijn ding!
Deze heb ik een tijd geleden verkocht en bedacht me onlangs dat ik toch wel weer een quad zou willen aanschaffen.
In eerste instantie aan het kijken voor een Suzuki LTZ400, maar uiteindelijk toch maar meteen voor het (meer) ultieme gegaan met oog op vermogen, restwaarde en zitcomfort (ik ben 1.98 meter lang en weeg 108 kg).
Wat ik nog van plan ben:
*sportuitlaat (slip on of compleet systeem) aangezien ik de standaard uitlaat zonder insert te veel vind knallen en te veel kabaal vind maken. Sowieso ziet een Yoshimura o.i.d. nog sportiever uit met een bijpassend geluid.
*andere luchtfilter (weet niet of dit veel pluspunten heeft t.o.v. het standaard filterelement)
*alles in orde houden
Als werk ben ik salesmanager bij 2 technische groothandels (automobielindustrie). Hier kan ik dus ook aan goed gereedschap en Eurol-olie voor een zacht prijsje komen
Ik hoop dat de foto's te bekijken zijn!
Zo; nu weten jullie ook wie de lawaaierige gele Raptor in Zuid Limburg is
Groeten,
Pim
Re: even voorstellen: Yamaha Raptor 700R uit Zuid-Limburg
De afbeeldingen laden hier niet zie ik!
Als je op de afbeelding gaat staan en dan met de muis "openen in nieuw tabblad" selecteert doet ie het wel?
Wie helpt???
Thanks!
Als je op de afbeelding gaat staan en dan met de muis "openen in nieuw tabblad" selecteert doet ie het wel?
Wie helpt???
Thanks!
-
- Quad Master
Heb je de links op de juiste manier in de img tags gezet? En de juiste link gebruikt?
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Als ik ze open in een nieuw tabblad doen de foto's het wel...
Vet ding!
Vet ding!
Voak buj te bange
Heb de img-button gebruikt en daar de google-drivelink ingezet.erikalbring schreef:Heb je de links op de juiste manier in de img tags gezet? En de juiste link gebruikt?
Maar raar dat ze wel openen in een nieuw tabblad.......
Dank je wel!Bartjuh schreef:Als ik ze open in een nieuw tabblad doen de foto's het wel...
Vet ding!
Moet zeggen dat ik zelf onder de indruk was in welke staat deze quad is.
Amper gebruikssporen!
Geweldig!
Doet de foto het nu wel?
Jup
Mooi ding!
Mooi ding!
Ziet er goed uit. Mss kom ik je wel eens tegen als ik door het zuiden des lands cruise.
Het gaat om de eertse quad op de foto?
Ziet er goed uit. Mss kom ik je wel eens tegen als ik door het zuiden des lands cruise.
Ride hard!! You only live once.......
Die eerste quad inderdaad
Hahaha
Hahaha
Waar kom jij vandaan JVS?jvs schreef:Hij doet het!
Het gaat om de eertse quad op de foto?
Ik woon in Weert maar mijn schoonouders wonen in Heerlen.
Bij goed weer rijd ik daar wel eens heen.
Bij goed weer rijd ik daar wel eens heen.
Ride hard!! You only live once.......
Aha!
Ik woon tegen de rand van Heerlen aan.
Wellicht dat ik je inderdaad eens tegrnkom!
Ik woon tegen de rand van Heerlen aan.
Wellicht dat ik je inderdaad eens tegrnkom!
- bulldozer
- Toeschouwer
- Contacteer:
Dat is leuk speelgoed en lawaai dat is toch prachtig mooie muziek die uit die dikke pijp komt. E|n wat betreft de plaatjes.. Je weet toch om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig..
Welkom en ik hoop dat je nog heel veel laaiwige en mooie kilometers mag hebben.
Gevaar het gebruik van een Quad kan zeer verslavend zijn...
Dank je wel!bulldozer schreef:Dat is leuk speelgoed en lawaai dat is toch prachtig mooie muziek die uit die dikke pijp komt. E|n wat betreft de plaatjes.. Je weet toch om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig..
Loud pipes saves lives
Alleen denkt de politie in het Heuvelland er anders over........