TGB-verzekering
TGB-verzekering
Dag allen,
ben sinds lange tijd weer op forum.
Heb net een TGB Quad gekocht , een 550 i LT 4x4.
Bij betrouwbaar adres, maar achteraf geen echte quadwinkel zoals in Barneveld.
Had me goed ingelezen in kwaliteit en Can Am is mij net iets te duur om te beginnen met een quad en de TGB is me al gek genoeg.
Hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt met TGB.
Maar nu een vraag: ik ben nog niet verzekerd en heb nog steeds het papiertje van de zaak met voorlopig kenteken.
dacht dat ik bij Univé wel schappelijk kon verzekeren....schrik o schrik....1700 euro's meneer per jaar.
dat nooit.
Nu aan het zoeken en via Quadwinkel.nl ( nog dank er voor) bij online firma gekomen waar de premie zo'n 460 euro is per jaar. Dat scheelt nogal. Maar men wil dat ik mijn auto er ook verzeker...dat komt mij raar over. Waar zijn jullie verzekerd en wat is de normale premie.
Eigenlijk ben ik als ietwat conservatief mannetje huiverig om online een verzekering af te sluiten, graag ervaringen.
Ik vind laatstgenoemde prijs redelijk.Maar wellicht zijn er nog ideeën?
Ik meld me niet eerder aan bij RDW dan dat ik verzekerd ben, anders klappen ze je zo 400 euro aan de broek als boete begreep ik. Vreemd, omdat ik de quad gewoon in de garage heb staan zonder kentekenplaat en dus toch niet rijdt.
Hoop van jullie te horen. Ik woon in Noorden des lands en hoor ook graag of er actieve clubs zijn.
ben sinds lange tijd weer op forum.
Heb net een TGB Quad gekocht , een 550 i LT 4x4.
Bij betrouwbaar adres, maar achteraf geen echte quadwinkel zoals in Barneveld.
Had me goed ingelezen in kwaliteit en Can Am is mij net iets te duur om te beginnen met een quad en de TGB is me al gek genoeg.
Hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt met TGB.
Maar nu een vraag: ik ben nog niet verzekerd en heb nog steeds het papiertje van de zaak met voorlopig kenteken.
dacht dat ik bij Univé wel schappelijk kon verzekeren....schrik o schrik....1700 euro's meneer per jaar.
dat nooit.
Nu aan het zoeken en via Quadwinkel.nl ( nog dank er voor) bij online firma gekomen waar de premie zo'n 460 euro is per jaar. Dat scheelt nogal. Maar men wil dat ik mijn auto er ook verzeker...dat komt mij raar over. Waar zijn jullie verzekerd en wat is de normale premie.
Eigenlijk ben ik als ietwat conservatief mannetje huiverig om online een verzekering af te sluiten, graag ervaringen.
Ik vind laatstgenoemde prijs redelijk.Maar wellicht zijn er nog ideeën?
Ik meld me niet eerder aan bij RDW dan dat ik verzekerd ben, anders klappen ze je zo 400 euro aan de broek als boete begreep ik. Vreemd, omdat ik de quad gewoon in de garage heb staan zonder kentekenplaat en dus toch niet rijdt.
Hoop van jullie te horen. Ik woon in Noorden des lands en hoor ook graag of er actieve clubs zijn.
Re: TGB-verzekering
Ik ben verzekerd via Unigarant.
Zeer makkelijk gegaan, weinig eisen en goedkoop wa+
Zeer makkelijk gegaan, weinig eisen en goedkoop wa+
ga ik morgen direkt naar bellen.
Even op unigarant.nl kijken bij motorverzekering. Daar kun je quad selecteren.
Hier € 19,- per maand voor wa, diefstal (7000 euro verzekerdbedrag) en ongeval opzittende. Maandpremie, 33 jaar oud en 8 schadevrije jaren.
Heel cheap dus!!!!
Hier € 19,- per maand voor wa, diefstal (7000 euro verzekerdbedrag) en ongeval opzittende. Maandpremie, 33 jaar oud en 8 schadevrije jaren.
Heel cheap dus!!!!
Ik heb mijn blade via depremievergelijker.nl verzekerd.
Ongeveer 200 per jaar.
Brand schade viel er gelukkig ook onder
(iets met kortsluiting)
Ongeveer 200 per jaar.
Brand schade viel er gelukkig ook onder
(iets met kortsluiting)
allen bedankt. heb met Unigarant gesproken en dat scheelt een hoop.
Vergeleken met mijn oude vertrouwde verzekeringsmaatschappij zit er zomaar 1100 euro!!!!!! verschil tussen.
Nu heb ik een net bod gekregen.
Nog even goed nalezen en beslissen.
Vergeleken met mijn oude vertrouwde verzekeringsmaatschappij zit er zomaar 1100 euro!!!!!! verschil tussen.
Nu heb ik een net bod gekregen.
Nog even goed nalezen en beslissen.
Kijk!
Vergelijken en vragen is goed!
Vergelijken en vragen is goed!
-
- Easy Quadrider
Hoeveel kw heb je opgegeven? Dat scheelt ook nogal. Op kenteken staat 15kw. Bij de TGB specs meer. Die 15 is leidend weet ik sinds kort.
Arctic Cat XR 700 Limited
Doorgeven wat op de papieren staat.
Dat hoort inderdaad identiek aan de papieren te zijn!
Dat hoort inderdaad identiek aan de papieren te zijn!
Ik betaal 169 euro voor een Blade 500 bij onderstaande verzekeraar.
http://www.woudagroep.nl/quadverzekering.htmlIk" onclick="window.open(this.href);return false; voor een blade 500, 169 euro pj bij....
http://www.woudagroep.nl/quadverzekering.htmlIk" onclick="window.open(this.href);return false; voor een blade 500, 169 euro pj bij....
Ride hard!! You only live once.......